Selam ben Deren, Deren Taşkın. Üniversite daha yeni bitirdim ve inşallah atamam olacak. Ben doktor olmak isteyen bir kızım. Konumuz tam olarak bu değil,ben şimdi bir erkek arkadaşıma gideceğim.
Üstümü giydim ve hazır bir şekilde evden çıktım evleri çok yakın olduğu için yürüyerek gitmek istedim. Kapılarına gelmiştim asansöre binerek en üst kata çıktım ve zilini çaldım.
-
"Hoş geldin Deren." Dedi Ozan. "Hoş bulduk." Dedim ve içeri geçtim. "Aç mısın?" Dedi Ozan. "Yok teşekkürler." Dedim ve koltuğa oturdum.
"Nasılsın?" Dedi Ozan. "İyiyim sen?" Dedim "İyi bende." Dedi ve masada duran içkiden uzattı "Yok ben almıyım." Dedim ve geri ittim bardağı. "Hadi iç şunu,bunu senin için uzaklardan aldım." Dedi ve bir daha uzattı. "Peki." Dedim ve aldım.
-
Aldığım bardaktan bir yudum aldım ve geri koydum. "Bu kadar mı?" Dedi Ozan. "Evet, canım istemiyor." Dedim "Ben eski Deren'i özledim." Dedi Ozan. "Nasıl yani?" Dedim gülerek. "Sen eskiden daha bir neşeliydin ama hala neşelisin." Dedi ve güldük. "Tamam şimdi de neşeli olurum!" Dedim ve tek yudum aldığım içkinin hepsini diktim.-
Aradan bi on beş dakika geçirmişti ve kafam biraz dönüyordu. "Al bir daha." Dedi "Bu sefer olmaz." Dedim ve güldüm. Ozan bana bakıyordu. "Ne oldu neden bakıyorsun?" Dedim "Gülüşüne." Dedi "Ne gülüşü." Dedim ve tekrar güldüm. Ozan bana hala bakıyordu. Bir anda elleri ile belimi tutup bir andan da dudakları ile öpüyordu. Onu itmeye çalıştım ve "Kendini bana bırak." Dedi ve öpmeye devam etti. Ellerim ile yüzünü itiyordum o ise beni kucağına aldı. Onu olan tüm gücüm ile ittim. "Bırak beni!" Dedim onun üstünden kalktım.
"Ne oluyor Deren?" Dedi "Ne olabilir beni taciz ettin." Dedim bağırarak. "Ne tacizi Deren gel şuraya!" Dedi ve kucağına tekrar aldı ve çok sert öpmeye başladı.Üstünden yine kalktım. "Yeter istemiyorum." Dedim "Deren şu an sarhoşsun o yüzden böyle yapıyorsun!" Dedi "Senin tacizini ilişki olarak karıştıracak kadar sarhoş değilim." Dedim ve çantamı alarak ordan uzaklaştım. Kolumu tutarak geri içeri getirdi. "Bana bak ben seni buraya çocuk gibi oynayalım diye çağırmadım, senin ile eğlenmek için çağırdım." Dedi ve koltuğa itti. "Seni tanıyamamışım." Dedim ve tekrar kalktım. "Yeter!" Dedi ve beni o kadar sert bir şekilde koltuğa attı ki bayılacak gibi oldum.
-
"Bırak,bırak beni." Dedim çığlık atarak. Ağzımı kapattı ve "Sus." Dedi. Ellerimi kollarımı tuttu ve beni öpüyordu. Altında çırpınıyordum.Bayılacak seviyeye gelmiştim. "Bırak artık." Dedim bitkin bir şekilde. Hala devam ediyordu bana dokunmaya, öpmeye. Bir kuvvetle çığlık attım ve zil çaldı. Hemen beni sürükleyip banyoya soktu. "Bana bak sus sesin çıkmasın."
Dedi ve gitti karanlıkta yere çöktüm ve ağlıyordum.
Ozan'dan;
Kapıya bakmaya gitmiştim. Açtım gelen arkadaşlarımdı. "Selam Ozan." Dediler ve hepsi içeri geçti. "O bağırış neydi?" Dedi Efe. "Yok bir şey." Dedim "Var bir şey." Dedi Efe ve Serkay.
"Abi yok bir şey!" Dedim ve yere baktım.-
Aradan 10 dakika geçtikten sonra kısık bir ağlama sesi geldi "Siktir." Dedim sessizce. "Kim var evde." Dedi Atakan. "Kimse yok." Dedim. "Nasıl kimse Yok." Dedi Efe. "Yok işte." Dedim Efe ayağa kalktı bende kalktım "Nereye." Dedim "Tutun Ozan'ı." Dedi Efe ve hepsi beni oturttu.
Deren'den;
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım. Ayak sesleri gelince ağzımı kapadım. Bir kişi kapıyı açtı. Işığı açtı ve eğildi. "Sen kimsin?" Dedi ve ben ağlamaya başladım. Eli ile yüzümü kaldırıp bana baktı. "Sen iyi misin?" Dedi cevap veremedim. Beni kaldırdı elimi yüzümü yıkadı.
"Geç içeri." Dedi ve götürdü durdum. "Hayır." Dedim ve yere çöktüm. Kaldırdı.-
İçeri geçtik. "Ozan bu kim?" Dedi İsmini bilmediğim kişi. "Sana ne Efe?" Dedi Ozan "Sana ne ne demek Ozan kızı ne hale getirmişsin." Dedi Efe. "Olum sana ne!" Dedi ve bana da "Senle görüşeceğiz Deren!" Dedi bağırarak. Ağlıyordum. "Ne yaptı sana?" Dedi Efe ve arkadaşları. Cevap vermedim "Hadi söyle." Dedi Ozan. "Taciz etti." Dedim kısık sesle. "Ne?" Dedi "Taciz etti beni." Dedim ağlayarak. "Ne tacizi yalancı!" Dedi bana Ozan. "Ozan sen ne yaptın." Dedi Efe. Ben ise ağlıyordum.~~
Evden hemen çıktım ve evime yürümeye başladım. Kapıyı açacakken kolumu biri tuttu ve elime bir kağıt verdi. O Efeydi. "Bir şey olursa bu numarayı ara." Dedi ve gitti. Elimde bir numara yazıyordu numarayı hemen çantama koydum. İçeri girip kapıyı kapattım ve duşa girdim.
—
Sabah olmuştu,kendimi kötü hissediyordum. Anneme ve babama söyleyemezdim zaten çünkü onları bir trafik kazasında kaybettim...
Ama onların yanına gidicem bugün. Mezarlarına.
Üstümü giydim ve camdan dışarı bakıyordum bir anda zil çaldı. Korktum ve geri çekildim. "Kim o?" Dedim. "Kanka ben Hazal." Dedi Hazal kapıyı açtım ve sarıldım. "Ne oldu sana?" Dedi ve ağladım. "Çok,çok kötü şeyler." Dedim "Biliyorum canım." Dedi kafamı kaldırıp baktım. "Nasıl?" Dedim "Atakan anlattı." Dedi "O kim?" Dedim
"Benim bi arkadaşım." Dedi ve beni koltuğa oturttu. "Bir süre senle kalıcam." Dedi ve bir bardak su verdi. İçtim ve "Teşekkürler Hazal." Dedim.—
Annem ile babamın mezarlıklarına gidip gelmiştim. Akşam olmuştu. "Deren sen biraz uzan." Dedi Hazal "Gerek yok canım." Dedim. "Deren hadi." Dedi ve bende "Ama buraya yatacağım." Dedim ve uzandım.Hazal'dan;
Deren uzanmıştı hatta uyumuştu. Bende yanına oturmuş saçlarını okşuyordum. Birden zil çaldı ve ayağa kalktım ve kapının deliğine baktım. Efe, Atakan, Serkay, Berkay gelmişti kapıyı açtım ve "Selam." Dedim. "Selam." Dedi Atakan. Hepsi içeri geçip oturdular. "Bu kızla tanışmadık." Dedi Atakan. "Tanışırsınız ama şimdi değil."Dedim ve koltuğa oturdum. "İsmi ne?" Dedi Efe. "Deren." Dedim. "Aç mısınız?" Dedim Efe hariç hepsi açtı. Onlarla mutfağa geçip bir şeyler yemeye başladık...~~
Efe'den;
Gelmeden önce evde yemek yemiştim. Aç değildim. Yanımda yatan Deren hareket etmeye başlamıştı. "Hazal." Dedi mırıldanarak.
"Hazal mutfakta." Dedim, kız bir anda ayağa kalktı. Sonra bana bi baktı ve rahatladı. "Özür dilerim, ben seni Ozan sandım." Dedi ve koltuğa oturdu. "Sorun değil." Dedim. "Bu arada kötü bir tanışma oldu Ben Deren." Dedi ve elini uzattı. Elini tuttum ve "Bende Efe." Dedim ve içeri Hazal girdi. "Uyandın mı?" Dedi.—
Deren'den;
Herkes içeri girmişti. Tanımadığım İndianalar vardı yani isimlerini bilmiyordum. "Merhaba Deren,ben Atakan." Dedi "Merhaba." Dedim ve hepsi ile tanıştım. "Bizim biraz dışarda işimiz var gelecek misin?" Dedi Hazal. "Yok gidin siz." Dedim. "Ben de gelmeyeceğim." Dedi Efe. "Niye?" Dedi Berkay " Canım istemiyor." Dedi Efe. Hazal ve diğerleri ayaklanmıştı Efe'de kapıyı kapatmak için arkalarından gitti. "Canının istemediği belli." Dedi Atakan ve hepsi orda kahkaha attı. "Ya olum bi gidin." Dedi ve kapıyı kapattı. Sonra ise gelip yanıma oturdu...Selam Canlar size yeni bir kitap ile geldim. Umarım seversiniz...💗