Yeniden merhaba!
Niye kitabımı okumuyorsunuz?
Ya da okuyor ve begeniyorsaniz niye oy vermiyorsunuz sevmiyorsan okuma karşim 100 kere anlattık neyini anlamıyorsunuz aaa defolun gidin amkAslında bu kitaba bölüm yazmayacaktım başka birine yazacaktım ama üşendim eheuehee... ama onlara da bölüm gelecek..
Yazmaya başladığım tarih ve saat: 12 Haziran 22:40
Bitiş saati: 23:10Okuduğunuz/Gördüğünüz tarihi yazın:
5 oy ve yorum karşılığında yeni bölüm gelecek!
Yorum yapmayı unutmayın
Keyifli okumalar!
Genç kız telefona gelen mesajı okuyordu hızlıca bir şeyler düşündü parmakları klavyenin üzerinde gezindi.
+) "Hey! Bugün seninle hiç konuşamadık. Neredesin? Buluşalım."
-) "Aslında.. ben bugün biraz yorgunum daha sonra buluşsak?"
+) "Neden? Benden daha önemli ne gibi bir işin oldu da bu kadar yoruldun? Yine o eve gitmedin değil mi? Orada aradığın şey yok kaç defa baktık zaten hala gitmeye devam ediyorsun, bırak artık bu işin peşini bir şey çıkacak olsaydı şimdiye kadar çıkardı zaten."
-) "Biliyorum ama için rahat etmiyor sende biliyorsun, tabiki senden önemli değil ama gerçekten yorgunum sonra konuşalım."
Kız içinden yalana inanıp inanmadığını düşünüyordu umarım inanmıştır diyete gelecek cevabı bekledi. Açıkçası ona bu saatte bir başına (!) barda olduğunu söyleyip sonra da olay çıkmasını istemiyordu bir sorun olsa bile kendisi halledebilirdi. Boşuna savunma kurslarına gitmemişti sonuçta tekrar bildirim geldiğinde dikkatini telefona verdi derin bir nefes aldı.
+) " Biliyorum.. ama bu sondu o eve gitmek yok artık. Senin için endişeleniyorum, sadece kendine fazla yüklenme ve iyi dinlen."
-) "Merak etme iyi olacağım sadece biraz uyku bana iyi gelecektir... artık yatmalıyım iyi geceler."
+) "Sanada iyi geceler hafta sonu görüşürüz.."
Genç kız telefonu kapatmak üzereyken tekrar bir mesaj gelir.
+) "Hana..?"
-) "Evet?"
+) "Önemli bir şey değildi... boşver iyi geceler yeniden."
-) "Peki.."
Bu sefer bir şey yazmayacagindan emin olup telefonu cebine koydu ve masanın üstünde duran kırmızı şaraptan bir yudum aldı. Tadı biraz garip gelse de yeniden içti, hala aynısı devam ederken özel bir şarap olmalı diye düşündü ve bardağı bitirdikten sonra barmene döndü:
"Pardon, bu özel bir şarap mı? Tadı biraz diğerlerine göre farklı da."
Barmen ise ona bakarak cevapladı:
Barmen: "Evet hanımefendi sadece özel müşterilerimiz için. 1 ay boyunca sık sık gelen müşteriler bizim özel müşterimiz olur sizde onlardan birisiniz artık."
Tekrar bardağını doldurdu.
Barmen: "2. Bardak ve sonrası ücretsizdir lütfen artık özel biri olarak bunu kabul edin."
"Özel mi? Özel derken neyi kastediyorsunuz?" Bu sırada Hana 2. Bardağını içmişti bile ve tekrar istemişti sanki içtikçe duramıyor vücudu ve beyni yeniden istiyordu bu garip içecekten. Yavaşça elleri tutmaz hale geldiğin de gözlerini ve bilincini zar zor açık tutuyordu.
Barmen: "Yakında öğreneceksin küçük kız, çok yakında..."
Barmen ona bunları söylerken hem sırıtıyor hemde telefonda başka bir görüşme yapıyordu, Hana onun ne dediğini bile anlamıyordu başı dönüyordu ve eve gitmek istemişti. Ayağa kalktığı sırada dengesini kaybedip düşecekti lakin kolundan birinin tutmasıyla o kişinin desteği ile ayakta kalabilmişti.
Adam kızı kolunun altına alırken Hana'nın gördüğü şey barın mavi ışığı altında olan gölgeli bir yüz idi.
Huuhhh bitti sonunda!
E nasıldı bölüm?
Yazarken ben bile heyecanlandım yahu..
Hana'nın konuştuğu kişi sizce söylediği yalana inandı mı?
Peki ya ev meselesi?
O evde olan şey nedir?
Hana'nın aradığı şey ne?
(Tabiki daha hiç bir şey bilmiyoruz ne geçmişi ne de şu anı ama belki bir tahmin ederseniz ne olur olmaz?)Yani ölen bir arkadaşı akrabasının evi falan mı acaba?
Sizce çocuk ne söyleyecekti kıza?
Hani olur ya erkekler kızlara mesaj atarlarken tam bir şey söyleyecekken vazgeçerler... ne olabilir?
Şu barmende de var bir şeyler ama çözücez bakalım..
Sizce şarap da ne vardı?
Ya daaa o bir şarap mıydı?
Özel derken ne demek istedihini anlayan?
Yani kim 1 ayda sık sık geliyor diye özel müşteri konumuna girer ki?
Hana'yı tutan kişi kim olabilir?
Ne istiyorlar kızdan, ne yapacaklar?
Ehem bence bu kadar yeterli devamı için 5 oy sınırı ve üstü
Farklı fikirleriniz varsa lütfen özelden paylaşınız.
Toplam: 618 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THEY KNOW!(?)
Non-Fiction11:00 (Sabah) +) Kim biliyor? -) Kimse bilmiyor. GÖNDERİLDİ ✔✔ +) Kimse bilmiyor mu? 19:20 (Akşam) -) Biliyorlar...