5. Bölüm

5 2 0
                                    

2.5 Ay sonra merhaba!

Pek de sevinerek yazmıyorum bu bölümü önceki bölümün oy sınırı ne yazık ki hala geçmemiş yorum yapılmamış birde bölüm istiyorsunuz benden yüzsüzlük diz boyu diyeceğim artık. 😒

Yorum yapın.

Yazmaya başladığım tarih ve saat: 23 Ekim 2022 18:55 bitiş saati: 20:10

Okuduğunuz/Gördüğünüz tarihi yazın!

Umarım keyifle okursunuz!

Yazar Anlatımı:

Hana bir ağrı hissederek uyandı ilk başta gözlerini açamadı ama başına giren ağrı onun gözlerini daha sıkı kapatmasına neden oldu ama gözlerini açmak zorundaydı, karşı tarafından gelen sesle birlikte yattığı yatakta uzandı ve sırtını başlığa dayadı. Bir dakika yatak!? En son neler olduğunu hatırlamaya çalıştı bardaydı içki içmişti ve bir adamın gözleriydi en son gördükleri bir adamın gözleriydi neler olduğunu hala anlayamadı gözlerini açtı ve tam karşısında sırtı ona dönük olan iri yapılı bir adamla karşılaştı.

Ne yapacağını bilemez halde kaçmak için ayağa kalkma istedi ama ayakları bir zincirle yatağa bağlanmıştı elleri de aynı şekilde zincirlenmişti bir kaç kere denese de kurtulamamıştı önünde ki adamın sesini tekrar duyduğunda dikkatini ona verdi ama başı eğikti, korkuyordu keşke dedi keşke bara gitmeseydim ve hatta ona yalan söylemeseydim dedi ama artık geçti.

(LAN BURALARI YAZARKEN OF NELER NELER GELIYOR AKLIMA WUHUWW OF MUKEMMELIM LAN ASIRI IYI ŞEYLER GELIYOR DAHA DA GIZEMLI YAPICAM EHEUHEEE)

Sırtı ona dönük adam ona doğru döndü elinde yemek tabakları olan tepsiyi yatağa bıraktı ve bir eliyle kızın öne düşmüş saçlarını yukarı doğru çekti ama kız hemen kafasını yana çevirdi ve bedenini iyice kendine çekti adamın dudaklarında ufak bir sırıtma oluştu biraz geri çekildi ve tepsiyi ona uzattı daha sonra ise ona bakarak konuştu:

Gizemli adam: "Korkmana gerek yok küçük kız sana bir şey yapmayacağım sadece senden küçük bir iyilik isteyeceğim. Bana birini vereceksin şu çocuk neydi adı... ah ...... ...... (ismi şimdilik gizli kalacak) onu bana verirsen emin ol saçının bir teline dahi zarar gelmeyecek."

Hana başını hızla ona çevirdi sinirli bir şekilde onun yüzüne bakıyordu adamın gözleri ise sadece karanlığı temsil ediyordu siyah gözler ona düz bir şekilde bakarken o daha da gerildi ve kendini geri çekti konuşmak için ağzını açtığında boğazında derin bir acı hissetti bir iki kez denese de konuşamamıştı adam bunu anlayıp hemen yan masadan var daha su doldurdu ve ona uzattı kız da mecburen elindeki bardağı elleri titreyerek zor bir şekilde tuttu ve yarısını içti. Adam rahat yemek yesin diye de zincirleri çıkarmıştı o sırada.

Boğazında ki derin acı biraz hafiflese de bile hala etkisi vardı, tekrar ağzını açtığında bu sefer söylemek istediği cümleler tek tek çıkmıştı:

Hana: "N-neden istiyorsun onu? Hem onu i-istiyorsan neden direk o-nunla görüşmedin beni neden k-kaçırdın?"

Hana birazda olsa sakin kalmaya çalışarak belki bir kaç şey öğrenmek amacıyla ona belli etmemeye çalışarak sormuştu karşısındaki adam aptal benzemiyordu elbet ama en azından küçük de olsa bir şeyler öğrenmek istiyordu.

Adam gözlerini kıstı ve ona dik dik bakmayı sürdürdü tepsiyi ona uzattı ve yemek yemesini söyledi:

Gizemli adam: "Bunları bilmene gerek yok seni alakadar etmeyen konulara burnunu sokmamalısın küçük hanım sen sadece dediklerimi yaparsan sana zarar vermeyeceğim, şimdi yemeğini ye güçsüz düşmeni ikimizde istemeyiz değil mi?"

Hana hayal kırıklığına uğrasada zaten bilgi alamayacağının farkındaydı ama ona güvenemezdi de getirdiği yemeklere baktı sonuçta barda içkisine bir şeyler katmışlardı ne malumdu yemeğine de aynı şeyi yapmayacakları? Kaşlarını çattı kolları tepsiye uzanabiliyordu tepsi aldı ve yere bıraktı çıkan ses kulaklarını acıtsa ve yemeklerin ziyan olmasına üzülse de ona güvenemezdi. Adam bu yaptığına sinirle ayağa kalktı ve sanki boğazından kızgın demir geçiriyorlarmış gibi acı ve öfkeli bir şekilde bağırıyordu.

Gizemli adam: "Seni küçük sür--- bu yaptığının bir cezası olmalıydı ama ben merhametli bir adamım.. ama yine de yanına kar kalmayacak bugün aç bir şekilde bu odada duracaksın sakin kaçayım falanda deme her yerde silahlı korumalar var seni burda kimse bulamaz."

Adam sinirine hakim olmaya çalışarak odadan çıktı kapının orda bir kaç adamla konuştuğunu duydu ne dediğini anlayamamıştı ve içeri 2 adam girdi hemen yere dökülenleri temizlediler ve kapıyı kilitleyip çıktılar, hana bileklerinin zincirden kurtulmasına sevinmişti ama buradan kurtulamayacaktı en azından biraz da olsa üstündeki korkuyu atmak için sakinleşmeye çalıştı ve yatağa kıvrılıp kendini uykunun kollarına bıraktı.

Ayh sonunda bitti bu bölümü yazarken hemen bitsin istedim ama sürekli aklıma gizemli farklı fikirler gelip durdu ne yapsam hangisini yapsam bilemiyorum hızlıca soruları yazıp bitireceğim yemek yemedim daha karnım aç yahu.

Sizce bu gizemli adam kim?

Hana'yı neden kaçırdı yani amacı belli ama belki de belli olmayan şeyler de vardır?

Istediği kişi kim?

Ve ondan ne istiyor aralarında ne gibi bir husumet var?

Ya birde hep böyle olmaz mı kötü adam düşmanın canını yakmak için sevdiği, koruduğu birisini kaçırır falan benimki de biraz klişe olsa bile konusu çok farklı

Gerçekten kıza zarar vermeyecek mi?

Ayh aklıma soru gelmiyor neyse fikirlerinizi ve yorumlarınızı yazın özel fikirleriniz varsa özelden yazın.

Oy sınırı: 8 oy ve yorum

Sınırı geçmeden yorum yapmadan bölüm istiyoruz mesajı atmayın her şey karşılıklı olur. 😊

Toplam: 800 kelime

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THEY KNOW!(?) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin