Başlık İşte

27 3 3
                                    

Kimse bir şey yazmadığı için sanırım ben yazacağım.Ben eskiden bambaşka biriydim.Kişiliğim,görüntüm,tercihlerim şuankinden çok farklıydı.2 yıl önceki benle şuanki beni görseniz ikimizin aynı kişi olduğunu aklınızdan bile geçiremezsiniz.Neden o kadar değiştiğimi anlatmak istemiyorum(belki tanıyan olur diye).Bir arkadaşım vardı hocamızın çocuğunun sünnet düğününde tanışmıştık.(En sevdiğim arkadaşım olur kendisi)Yaklaşık 10 yıldan beri arkadaşız.Bu arkadaşım beni ilkokul zamanlarında başka bir arkadaşıyla satmaya başladı.Her gün her saat her dakika onunla takılıyordu.Ve bu beni çok üzüyordu.Psikolojik problerim de vardı o zamanlar.Okb hastasıydım.Bu arkadaşım sırlarımı kimseye söylememesini tembihlediğim halde sürekli o "En sevdiği arkadaşına" söylüyordu.Benim hayatım yoktu.Bir aşık gibi seviyordum arkadaşımı.Ve beni sattığı kişiyi benden çok sevdiğini düşününce onu kaybetme korkusundan bayılacak duruma geliyordum.(Halada öyle)Neyse zaman geçti bu arkadaşımla ve onun arkadaşıyla ortaokulda aynı sınıfa düştük.Yine satıyordu.Benimle oturmak yerine onunla oturuyordu bu sefer.Hoca onları çok konuştuğunda...

Sanırım bundan sonrasına devam edemeyeceğim belki bir sonraki bölümde anlatırım.Zaten kimse okumadığı için sorun yok.Şimdilik au revoir kendim.

Dertleriniz💃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin