\Parę Słów o Prop Culture\

166 7 6
                                    

Piszę to po obejrzeniu Prop Culture dosłownie 3 minuty temu.

Jeśli chodzi o różne smaczki, których się dowiedziałam po obejrzeniu, to jest ich mało, ale to tylko dlatego, że ja znam dużo ciekawostek o Narnii. Jest fajne do obejrzenia, aby dowiedzieć się więcej takich detalicznych rzeczy, poczuć sentyment i wzruszyć się.

Ale najbardziej polecam obejrzeć to dla zobaczenia tych trójki aktorów (Williama, Anny i Georgie). Jak oni się pojawili na ekranie, to poryczałam się tak, że nie widziałam napisów.

Ja jeszcze byłam wniebowzięta, gdy zobaczyłam reżysera Andrew Adamsona, bo lubię go jako reżysera.

Za niedługo w Narnijskiej Kopalnii pojawią się tak z trzy ciekawostki.

-----

Aktualnie Prop Culture nie da się obejrzeć na Disney+, co jest bardzo dziwne po serial ten był tworzony na tą platformę. Nie wiem, gdzie to można teraz obejrzeć, pewnie na jakiś stronkach by się to znalazło.

Disney jakiś czas temu usuwał disneyplusowe produkcję z Disney+, wiele filmów i seriali zostało usuniętych, aby obniżysz koszta. I właśnie Prop Culture z tej przyczyny zostało usunięt.

Więcej o tym możecie obejrzeć u DisneyLady. Jest to stary odcinek, bo z maja 2023, ale jeśli chcecie się dowiedzieć co jeszcze zostało usunięte, to warto obejrzeć.

Narnijska HerbatkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz