\Wstęp\

396 11 2
                                    

Witam!

Jak już tu się znalazłeś, to prawdopodobnie znalazłeś się na końcu internetu.

Ogólnie zmieniłam koncepcje, bo początkowo chciałam pisać tutaj jakieś długie referaty na tematy związane z Narnią, takie jak: czemu nie lubię filmu Podróż Wędrowca do Świtu, czy dlaczego lepiej nie porównywać książkę i filmów z produkcji Disneya i inne takie rzeczy. A w komentarzach można byłyby pisać własne opinie.

Ale uznałam, że chcę bardziej zrobić z tego "otwartą konwersację", gdzie pokazywałbym memy, arty i inne tego typu rzeczy, plus pisałabym kilka zdań o tym albo jakaś randomowa myśl, która w ostatni czasie mi się pojawiła (na temat Narnii).

Skąd pomysł?

Odkąd jestem w fandomie Narnii, to widzę jak bardzo mały i jest w jakimś stopniu martwy. Porównując do innych fandomów, to jest cichy i nic się nie dzieje. A ja uznałam, że trzeba rozbudzić ten fandom. Tak więc w 2019 roku (jakoś w połowie wakacji) stworzyłam "Narnijską Kopalnie Wszystkiego", aby dodawać tam różne ciekawostki i inne tego typu rzeczy. Ale brakowało mi wyrażeniami się na różne tematy i różnych dyskusji, które można by było stworzyć.

Więc zapraszam do zapoznania się z moimi opiniami na różne tematy dotyczące oczywiście Narnii. Zaparzycie sobie herbatę lub zrobicie kawę i zapraszam do kulturalny h dyskusji.

-----

Narnijska HerbatkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz