Steph'in arabasına binip partiye doğru gitmeye başladık. Gereksiz üstümde gerginlik vardı bişiler olcakmış gibi hissediyordum.
"Steph yanımdam ayrılmasan olur mu?"
"Tatlım azcık relax bişi olmicak ve bende yanında olcağımı sanmıyorum" diyip sırıttı. Evet gene birinin kollarına gircekti anlaşılan ve ben tek kalcaktım.
Parti mekanına geldiğimizde küçük çaplı bi şok geçirdim. Bu kadar büyük beklemiyordum kesinlikle, iki katlı bir villa ve nerdeyse bir dönümlük bahçesi ve kocaman bir havuz. İnsanlar para mı sıçıyır diye düşünürken yanımıza bir adam yaklaştı.
"Hoş geldin Steph" beni sonradan fark edercesine Stephe geri dönüp
"Böyle bir güzelliği hiç buralarda görmemiştim Steph bu da kim?"
"Dicle o benim ev arkadasım"
"Küçük duruyor biraz sana göre"
Adama gözlerimi devirip huysuzca yerimde oynandığımda adam sırıttı.
"Rahat bırak onu Kerem o benim bebeğim"
Steph elimden tutup içeri girdiğimizde kusmamak için zor durdum nerdeyse, tanrım alkol kokusu burun direklerimi kırdı bu ne!? Steph'e dönceğim sıra yanımda olmadığını fark ettim. Cidden mükemmel şimdi tek kalmıştım. Bar olduğunu düşündüğüm kısma ilerleyip oturdum ve kendime hafif bi kokteyl istedim. Adam kokteylimi uzattığında hoş bi tadı vardı cidden, gözlerim hala Steph'i ararken ilerde bi kızla öpüştüğünü gördüm. Ciddi olamazsın Steph karşısına gelen herkesle yiyişiyor mu bu kız? Önüme dönüp kokteylimi içmeye devam ettim masumca. Yanımdaki insanların sigara içtiğini fark edince, çantamdan sigara pakedini çıkardım. Çakmağımı ararken yanıma almadığımı fark ettim, yan tarafımda oturan adamdan çakmak istemem lazımdı mükemmel.
Bana sırtı dönük adamı dürttüğümde "Pardon bayım çakmağınız var mı?" dediğimde bana döndü.
Adam şakasız yunan tanrılarına benziyodu bi an olsun sadece bakışlarından ıslansığımı hissettim ama kendimi toparlamak için iki üç kere gözlerimi kıpıştırıp dikkatimi adama geri verdim.
"Kaç yaşındasın sen" demesiyle mağdura uğramıştım. Şaka mısın sen amk
"Yaşımı sormanı istemedim çakmak istemiştim" adam sırıtıp çakmağı uzattığında tam alcakken dikkatimi çeken şeyle koca bir siktir çektim. Aynı dövme.
Tanımamış gibi yaparak çakmağı aldım ve sigaramı yaktım. Adamdan olabildiğince uzaklaşmaya çalıştım ve gördüğüm ilk boş koltuklara kendimi atıp sigaramı içmeye devam ettim. Kamera şakası mıydı bu? Kafayı yicem birazdan. Adam çok yakışıklıydı cidden dudakları sarı saçları beyaz teni off. Sigaramı ilk gördüğüm küllüğe söndürüp geri adama bakçaktım ki orda olmadığını fark ettim. Kaşlarımı çatıp bu sefer Steph'i aricakken gözlerim onuda bulamadı. Buraya hangi akla fikir gelmiştim anasını satim ya. Bir anda müzik kesilip asla duymak istemiceğim bişi duymamla ağlamak istedim.
"EVET ARKADAŞLAR GECENİN EN MÜKEMMEL KISMINA GELDİK. İki dakka içinde ışıkları döndürüp 10dk boyunca açılmicak isteyen istediğini yapıcak"
2dkm vardı bi tane tuvalet bulmak için evet tuvalete gidip kendimi kapicaktım oraya. Hızlıca yerimden kalkıp önüme ilk gelen kişiye tuvaletin yerini sorup tuvalete gitmeye başladım. Herkes heycanla tuvaletten çıktıyordu yani tek kalıcaktım. Gecenin tek güzel haberi buydu. Kendimi tuvalete kapayıp klozete oturdum ve 5'den geriye sayılan sesler geldi.
5 4 3 2 1 0 bum kapı sesi. İçeriye biri girmişti ama bu karanlıkta beni fark etçeğini sanmıyorum. Yanan tek ışık küçük bi lambaydı ama bu yüzümün az çok anlaşılmasına sebep oluyordu.Bi anda kapım açıldığında çığlık attım. O adam dövmeli.
"Selam küçük kız"
"Ne işin var burda gidip aşağıda birileriyle sürtüşmen gerekmiyor muydu?"
"Belkide bunu seninle yapmak istiyorumdur"
Ayağa kalkıp tam dibinde durdum ve "rüyanda görürsün" diyip havalı havalı çıkmayı planlarken boynumdan tutup beni duvara yaslıyıp dudaklarıma yapışması bir oldu.
Anın şokuyla göt gibi kalırken onu itmeye çalıştım ama sikik şey yerinden bile oynamıyor. Alt dudağımı ısırıp kendini bana bastırdığında istemsizce inlemiştim. Dudaklarımdan ayrıldığında tek dediği şey karşılık ver diyip geri dudaklarıma yapışmasıydı. Cinsel dürtülerime dayanamayıp karşılık vermeye başladığımda elini kalçama atıp sıkmıştı. İstemsiz kendimi ona iterken
" Bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum küçük"
Kalın sesi dahada azmama sebep olurken elini eteğimin altından sokup kilodumun üstünden beni okşamaya başladı. Eline kendimi daha çok bastırıp inlerken.
" Nasılda ıslanmışsın"
Ensesindeki saçları çekip inlemeye devam ederken bi anda dizlerinin üstüne çöküp etekğimi belimde topladı. Gözlerime bakıp elini kiloduma attığında sadece inlamiştim ve kafasını kendime doğru çekmiştim. Erkeksi bi kıkırdamayla kilodumu yırtarcasına çıkarıp kafasını vajinamın tam önünde durdu ve soğuk nefesini verdi. İnledim ve kendimi ona ittim ama öylece durup benim sinirimi bozuyordu.
"Hadi" diye sızlandığımda dilini hissetmemle titredim. Boyluca yaladığında saçlarını çekiştiryodum, elini bacapıma atıp bacağımı omzuna koymamı sağladığında kendine daha çok yer açmıştı. Yalayarak bütün ıslaklığımı emdiğinde diliyle becermeye başlamıştı nerdeyse beni. En sonunda gelceğimi anladığımda. Kendini ona olanildiğince daha çok ittim bunu anlamış gibi
"Gel hadi ağzıma güzel kızım"
Bunu demesiyle bütün sularimi ağzına akıttım. Sanki nimet gibi hepsini ziyan etmeden yuttuğunda bana kilodumu geri giydirdi ve eteğimi düzeltti. Darma duman olmuş halimle bayık bayık ona baktım yukarıdan. Ayağa kalktığında elini yanağıma koyup çok güzelsin dedi. Son bir öpücük kondurup dudaklarıma gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sanal üstü
Dla nastolatkówDicle sana odama girme demiştim noldu?" dedi kızgınca. "Aşağıda seni bekliyen bi adam var onun için gelmiştim sadece" Steph kameraya dönüp çişim geldi bir dakka diyip gittiğinde arkamı döndüm ve kendimi kameranın açısında olduğumu fark etmemle bilgi...