Çocukluk arkadaşları

122 13 2
                                    

Evan- neden geri dönesin ki?

Michael- şöyleki ben eskiden beri nightmareleri tanıyorum. Çocukluk arkadaşlarımlar. Yani sen gelmeden önce her gece beraber konuşur oyunlar oynardık. William'ın sana 2 yıl önce verdiği oyuncak kutusunu hatırlıyor musun?

Evan- evet dolaptalar.

Michael ayağa kalktı ve dolaba doğru ilerledi.

Evan- sakın orayı açma!

Michael- merak etme.

Ve Michael dolabın kapısını açtı. Nightmare foxy yanı oturur pozisyonda duruyordu.

Michael- foxy? Ne yapıyorsun?

Nightmare foxy hareket etmeden duruyordu.

Michael- evan el fenerini kapatırmısın? Yada en azından yüzüne tutma. Canları yanıyor.

Evan kafasını olumlu anlamda salladı ve el fenerini yere doğru tuttu. Etraf az da olsa görülüyordu.

Foxy- mikey?

Michael- ta kendisi. Neden kardeşime saldırıyordunuz?

Foxy- seni bizden aldı!

Michael- sakin, sakin. O hiçbirşey yapmadı. Hepsi william'ın hatası.

Foxy- w^&li@m?

Michael- bekle onun hakkında ne biliyorsun?

Foxy- b!zi * öld!rdü!

Michael- nasıl yani ne demek öldürdü? Siz robot değil misiniz?

Foxy- nightmarionette sana anlatır. Bekle onu çæğırayım.

Ve foxy peluşa döndü.

Foxy- beni kapının dışına bırakır mısın mikey?

Michael- tabi.

Michael ve nightmareler arkadaştı ve biliyorum beraber böyle yakın konuşmaları size bile garip geliyordu. Michael foxy'i kapının arkasında yere koydu ve kapıyı kapattı.

Evan- bana saldırmaları 2 yıldır eziyet çekmemin nedeni babam mı şimdi?

Michael- bilerek yaptı. Benimle ne kadar iyi olduklarını biliyordu. Bana söylediği planı gerçekleştirmek için 2 yıl önceden plan yapmış.

Evan- sana söylediği plan?

Michael- boşver tek yapmamız gereken haftaya doğum gününden sonra kaçmak.

-----

devamını isteyenler için:

hayalet okuyuculara hayır!

Üzümlü Spagetti-mennard, ennchael-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin