geçmiş ve gelecek

196 14 13
                                    

LGS telaşı ve okul bulma telaşından sonra yeniden buradayım! Fazla benzettiğim için üzgünüm
Michael yavaşça gözlerini açtı. Kenarda ennard kapanmış duruyordu. Ayağa kalktı ve ofise doğru ilerledi. Bilgisayarı açtı ve kodlamalara baktı, bitmişlerdi.  Gözünü tekrardan ennarda çevirdi ve kablolardan oluşan robota yavaşça yaklaştı.
Mic:teşekküler enn
Michael elini çekti ve kardeşinin diskini aldı. CBye yaklaştı ve kardı taktı. Mavi gözler şimdi yavaş yavaş yeşile dönüyordu.
...
Tam yeşil olduğunda michael kardeşinin robotik gözlerine baktı. -Tekrardan hoşgeldin Liz.
...
Elizabeth henrynin evinde yerleşmiş insan formunda bir yerden diğerine koşuyordu. Charlie ise elizabethi yakalamak için koşuyordu. Michael arkada babasının yeni animatronik formuna kardı takıyor, ennard ise öylece michaeli izliyordu. Henry herzamanki gibi markete gitmişti.
Gayet sakin bir gündü.
'taki kapı çalana kadar. Michael babasına takmayı bitirdiği için kapıya yöneldi. Ennard ise michaelin peşinden gitti çünkü onu korumak istiyordu.
Michael kapıyı açınca karşısında mrs.Afton'u görmeyi beklemiyordu...
-flashback-
William işlerinden dolayı kimseyle ilgilenemiyor buda mrs.Afton'un canına tak ediyordu. Sıkılmıştı artık. Daha 4 yaşında olan michaele kendi başına bakmaktan sıkılmıştı. Mrs.Afton eline çantasını aldı ve bara doğru sürdü arabasını...
William animatroniğin son levhasını takınca ailesiyle biraz zaman geçirmek umuduyla odasından dışarı çıktı. Yerde tekbaşına ağlayan michaeli görmeyi beklemiyordu. Michaeli kucağına aldı ve biraz salladı. Michaelin zaten uykusu vardı, birde babası sallayınca iyice kendini uykuya bıraktı. William kucağında küçük michael ile mrs.Afton'u evde aradı. Evde bulamayınca henrynin evine gitmeye karar verdi...

...
Hayır mrs.Afton henry'nin evinde de yoktu. William henrynin evinden geri dönerken karşısına kucağında noah olan bir adam ile kadın çıktı. William milyoner olan adamın kucağındaki bebeğe baktı. Sarışın sacları ve kırmızı gözleri vardı. William adamın milyonerliğinen faydalanabilmek düşüncesi ile arkadaşlık teklif etti. Adamda kabul etti.  Beraber adamın evine geçtiler ve biraz sohbet ettiler.
Michael ve noah ise beşikte birbirlerine kıvrılarak uyuyordu.

Üzümlü Spagetti-mennard, ennchael-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin