Beklenen an

160 17 11
                                    

1 hafta sonra*

Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım. Yataktan kalktım ve masamdan su bardağımı alıp kafama diktim- aynı anda banyoya koşup içtiğim suyu kustum. Sürekli artık bir şey yiyemeyeceğimi unutuyorum. Tekrardan odama gittim ve su bardağının yanına gittim. Yanında bir kağıt parçası vardı.

Saat 19:00'da ******** sahiline gel

-noah

Kağıdı elimden düşürdüm. Noah??? Yani benim noah'ım? Hızlıca hazırlandım ve saate baktım daha 13:08 daha çoook vardı. Ennardı bulma umuduyla evde dolaştım. Hiçbiryerde yoktu! Ona en ihtiyaç olduğunda hep kaybolmanın bir yolunu buluyor. En azından televizyonun başına geçip zaman öldürebilirim değilmi?

...

...

...

...

...

...

Gözlerimi açtım. Olamaz! Televizyon izlerken uykuya dalmıştım. Saate baktım. 19:30. Lanet olsun çok geç kaldım! Apar topar evden çıktım ve evin yakınında bulunan sahile doğru koştum. Nefes nefese kalmıştım. Sahile gittiğimde ennard'ı gördüm noah nerdeydi?

Michael- enn?

Ennard- Michael zor günümde yanımda olduğun zamanlardan tutup şuanda yanımda olduğun zamana kadar yan yana değildik. Seni seviyorum, heöde tahmin edemeyeceğim kadar. Şu anda bu robotik bedende ısınan kalbim senin için bağırırken sana soruyorum.

Ve ennard parlamaya başladı. İlizyon diskini kullanıyordu. Işıklar gözümü kamaştırırken ışık gittiğinde ennard'a baktım. Ama ennard yoktu. Bekle. NOAH? O o ennard mıydı? Bunca zmaan yanımda mı? Bu yüzden mi bu kadar pişam olmuştu beni öldürdüğünü

Michael- noah?
noah- benimle evlenir misin Michael?

Michael- ben ben...

Kelimelerimi toparlayamadım ve noah'ın üstüne atladım. Kollarımı ona sardım. Birdaha onu bırakmak istemiyodum.

Michael- evet...

Noah- ne?

Michael- EVET! Evet noah seninle evlenirim. Bende seni seviyorum.

Dedim gözyaşlarımın arasından...

Noah saçımı okşadı ve burnunu benimkine sürttü. Yüzlerimiz aşırı yakındı. Dudağıma ben daha karşılık veremeden minik ve hızlı bir öpücük kondurdu. Yavaşça ben onun kucağındayken ayağa kalktı.

Noah- fotoğraf çektirmek ister misin bu özel gün için?

Michael- ha?

Ben daha anlayamadan fotoğraf çekilmişti bile. Çalıların arkasından evan çıktı?

Michael- sen bu yüzden bi sürekli evan'nın odasına gidiyordun? Benim için mi?

Noah- evet balım. Ama şimdi beraber olduğumuza göre sana ikinci sürprizi açıklamak istiyorum...

Michael- nedir?

Noah- sana tekrar yemek yiyebileceğini söylesem?

Noah- sana tekrar yemek yiyebileceğini söylesem?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Üzümlü Spagetti-mennard, ennchael-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin