24 část

262 12 4
                                    

Pohled Sid:
Dnes jsem odjela do L.A naší mě doprovodili až do letadla asi kdybych náhodou chtěla zas zdrhnout dojela jsem do L.A a rovno se nechala taxíkem odvézt na kolej furt mi bylo hrozně došlo mi že jsem znovu všechno ztratila...........za rok jsem dostudovala a mám začít pracovat pro naši firmu......... Prostě budu jen další babiččina loutka bez vlastního názoru............. Zoo a Adam mi hrozně chybí ale už ho asi nikdy neuvidím........  mám trochu strach protože pozítří jedu zpět do čech............... Mám strach že na mě všechno zase spadne........
Pohled Adama:
Vůbec jsem to nechápal myslel jsem že taky věří že to spolu zvládneme.......... Hrozně mi chybí i když je to už rok co ode mě odešla chybí i všem v zoo je to tu bez ní dost divný ona jaksi všude roznášela takovou tu pozitivní náladu bez ní bylo zoo tichý a smutný........... jednoduše řečeno od doby co tu Sid není skoro všechno šlo úplně do háje..............
Pohled Sid:
Zabalila jsem jsi věci a zavolala jsi taxi na letiště potom nastoupila do letadla celý let byl celkem v klidu a večer mě na letišti už čekala rodina super................ přijeli jsme dom všichni se najedli šla jsem do pokoje dala sprchu a šla spát ráno jsem šla dolů ke snídani vzala jsem jsi chleba se sýrem
,,Sid brzy bude podnikatelský ples"
Řekla babi
,,To vím a co s tím ?"
Zeptala jsem se
,, Musíme tě tam představit"
Zasmála jsem se
,,Vždyť mě tam každý zná"
,,To ano ale teď už budeš manažerka naší firmy"
,,Už ? Vždyť jsem se teprve vrátila z L.A"
Řekla jsem
,,Podle mě je taky ještě brzy"
Řekla mamka
,,Není proč otálet"
Řekla povzdechla jsem jsi myslela jsem že se toho ještě aspoň na pár měsíců vyhnul..........ale jelikož je ten ples za tři týdny.............

Minulost nevrátíš 💔Kde žijí příběhy. Začni objevovat