Eylül sakin ol yeni bölüm atıyorum shwjsjwjswjdj
Kerim, Mina diye 8-İ den bir kızı seviyor. Kızla biraz çıktılar sonra ayrıldılar ama bu hikayede yanan Kerim oldu. Kerim hatta o kız için Can Ahmet diye bir öğrenciyi dövmüştü. Çünkü çocuk Mina'yı seviyordu ve Kerim'e ahkam kesiyordu. Kerim'de çocuğa bi koydu ve tutanak yedi ehe. Ama bunlar Kerim ve Mina'nın ilişkisini kurtaramadı ayrıldılar. Kerim çok üzüldü. Ama yapacak birşey yoktu. Sonra zaten Mina okulda popüler oldu başkalarıyla çıkmaya başladı. Kerim'de bir iki kızla çıktı bildiğime göre. Böylece MinKer de bir daha açılmamak üzere kapandı.
Taha diye bir çocuk var bizim sınıfta. Boyu 1.45 felan, çalışkan ve tek kaş. (istediğinizi söyleyin biz bazen dalga geçiyorduk ve kendisi bundan hiç şikayetçi olmuyodu o da gülüyordu.) Bu çocuk sürekli millete artistlik taslayıp sonra ağlıyor. Yani ağlayarak tüm olaylardan sıyrılıyor. Bi ara bizim Türkçe hocası Esma Hoca hakkında "eskort" demiş. (Bir öğretmene sen bunu diyecek cesareti nerden buluyorsun ki saygılı olman gerekiyor sen nasıl diyorsun böyle bir şey yani.) Nedeni ise hoca erkek hocaların arabasına bindiği için. Kerim bunu duydu hemen Esma Hocaya söyledi. Esma Hoca şikayet edip tutanak tutturması gerekirken tutturmadı Taha ile konuştu ama Taha yine de inkar etti. Olayda zaten çok uzatılmadı, kapatıldı.
Bizim sınıfta Melih diye biri var. O çocukla ben sürekli kapışıyoruz çalışkanlık olarak yani ders ,zekilik anlamında ama hani tatlı bi rekabet bu. Kavga ederek felan değil çünkü yeri geldiğinde birbirimize soru soruyoruz felan neyse işte ben 5. Sınıfta Hacılardan faça atmayı öğrendim ve bende yaptım. 5,6,7 ve 8. Sınıfta felan yaptım yani kendime zarar verdim. 8 de bıraktım ama bir süre sonra yani hatta başlangıcında felan bıraktım. Bi gün bi baktım Melih kendine zarar veriyor. Hiç beklemiyodum ondan. Baya şaşırmıştım ama onu anlıyordum çünkü aynı boku bende yapmıştım. O psikolojiyi cidden nasıl atlattım bilmiyorum gerçekten yani Allah kimsenin başına vermesin o psikolojiyi. İşte sonra Melih durmadı biz ne kadar onunla konuştuysak bana mısın demedi, fayda etmedi. Son çare Elçin Hocaya yani sınıf hocamıza dedik. Hoca ailesiyle felan konuşmuş bide Melih'i rehber hocasının yanına gönderdiler felan zaten daha sonra Melih öyle bir şey yapmadı. Bu olayda böyle kapandı.
Şimdi ben ve Eylül içeren kısa bi olay anlatıcam. Bizim sınıf 8-C ve yan tarafında 8-D var. O sınıfta Hüsne (eski arkadaşım kendisi en büyük stabber) bir çocuğu seviyordu hatta açılmıştı ama reddedilmişti. Çocuğun adı Yusuf Ege. Ama benle Eylül ona Hüsneninki diyorduk. Sonra biz bir şey farkettik. Bucocuk ya benden ya da Eylül'den hoşlanıyor. Çünkü mesela benim kolyemin ucu kaybolmuştu okulda biz onu arıyorduk koridorda arkamızı dönünce Hüsneninki ve arkadaşı hemen yan tarafa dönüp sınıflarına gitti. Bir diğeri de biz Eylülle Fatma'nın(o da şuan stabber) gelmesini bekliyoduk merdivenlerde. Sonra önümüzden Hüsneninki ve arkadaşı geçti. Sonra bunlar yukarı çıkarken arkasını görebiliyoruz ya arkasından baktım Hüsneninkinin arkadaşı bu çocuğa dirsek attı yani klasik hani kankanızın sevdiği çocuk geçerken vuruyosunuz ya o da onun gibi vurdu. O an kesinleştirdim zaten ya ben ya Eylül diye. Bu çocuk zaten sürekli bize bakmaya başladı ne zaman baksam çocukta bana bakıyordu aynı şekilde Eylüle de. Ama hala çözemedik kimden hoşlandığını hep merak edicem sanırım skwksjzxwks İşte öyle biz bi sonuca varamadan bu olayda bitti sjwiwksnwk.
Biraz kısa oldu ama bu kadar yazabildim. Umarım beğenirsiniz. Beğenirseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❤️❤️✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sevgilim
Non-Fiction"Sadece arkadaşlarımın yakıştırması ile sana bu kadar bağlanacağımı hiç düşünmemiştim sevgilim. Ne olurdu beni seni sevdiğim kadar sevsen."