Eylül, Fatma ve ben teneffüste yine onu gördük. Of evet Selim'i. Yine bana Selim geçiyor oo felan yaptı ikisi. Bari sevsemde yapsalar ama sevmiyorum işte anlamıyor iki zeki vatandaş. Dile getirmeme rağmen devam ediyorlar. Allah'ım çıldırıcam. Her yerden çıkıyor bu çocuk. İyice dillerine düşüyorum. Koşması çok komik ama djwjdjwjdj.
Ama zamanında bende Eylül'e yapmıştım sjxcjsnsj. Eylül'e Ahmet Ahmet diyodum o da bana şimdi Selim Selim diyor. Ahmet demeyi bıraktım çünkü Eylül Onur'a vuruldu .d Bu Selimde dediğim gibi cidden her yerden çıkıyor. Eylül ile Fatmada bana Selim demeye devam ediyor. Bir ara Eylül bana seni artık Selim ile shiplemiycem dedi ama ben duymamış gibi yapıp ney diye sordum hiç bişi demedim dedi. Aslında o an bi burukluk hissettim. Yani nasıl desem sanki shiplemesi hoşuma gidiyormuş gibi bi eksiklik hissettim. Aman alıştım ya o yüzdendir diyip geçtim. (Bunu Eylül'e hala demedim okurken öğrenecek .d)
Bizim sınıfta Yusuf diye bir çocuk var ve Selim'in kuzeni. Çocuk zaten biraz anormal açıkçası. Çünkü bazen mal mal hareketler yapıyor. Sanki oyunun içindeymiş gibi yaşıyor. Yani sana ulti atıyorum felan diyo jejxjwkxmws. Eylül ona söyledi işte dedi Nisayla Selim'i yap. Ben bunu duyunca hemen gidip Yusuf'a istemediğimi söyledim. Sonra Yusuf mal mal triplere girmeye başladı. İşte sen Selimle olmazsın felan demeye başladı. Zoruma gitmedi değil. Neyse burda kalsın şimdi bu (İleriki bölümlerde kalmayacak ehe.)
Bizim bu zekiler bütün sınıfa duyurdu. Ayrı bir rezillik çıktı. Herkese istemiyorum dedim. Eylül'ün arada ağzına sıçtım. Lan Fatma'yı da ayarlamış. (Fatma o zaman yanımda oturuyordu. Ve yakındık baya arkadaş olarak) Fatma derste soru çözüyorum hoca beni kaldırmış Selim diyo işte yine hoca kaldırmış Hacıyla Eylül (yanyana oturuyorlar.) Selim diyor çaktırmadan. Bi bakıyorum kitabımda Nisa❤️Selim yazıları S❤️N yazıları. Lan bi ara siyah hırkamın şapkasına Selim'e aşığım diye koskoca okunur bi biçimde yazılmış kağıdı koymuşlar. Allah'tan farkettim yoksa varya bütün okula rezil olurdum.
0 okunma ehe.
Neyse eğer okursanız ve beğenirseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn ❤️
(Kısa yaptım bilerek bir bölümde her şeyi anlatamazdım.)
330 kelime🙃🙃🙃🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sevgilim
Non-ficțiune"Sadece arkadaşlarımın yakıştırması ile sana bu kadar bağlanacağımı hiç düşünmemiştim sevgilim. Ne olurdu beni seni sevdiğim kadar sevsen."