Topuklularımın tıkırtısı sessiz koridoru kuşatırken ilerideki kapıyı sertçe açtım .
" Luke ciddimisin ! Sadece bir çöp parçası için keyfimi bozdun !?" Diye kaşlarım çatık bir şekilde koltukta oturan Sarışına baktım .
Luke çocukluk arkadaşım aynı zamanda yardımcımdı . Aynı zamanda asla güvenmemem gereken birisiydi .
Yanındaki koltuğa oturduktan sonra bacak bacak üstüne attım ve sinirli bakışlarımı ona yönelttim.
" Ee adam nerede ?"
Luke ise sadece önündeki içki şişesini kafasına dikti ve ardından tehlikeli bir şekilde sırıttı .
" Hey Ella yalan söyledim. " Diye histerik bir kahkaha atarken o zamanın geldiğini anlayarak derin bir nefes verdim .
" Biliyormusun ben her zaman seni sevdim . O yetimhaneden kaçarken yada bizi evlatlık edinen mafya liderinin acımasız eğitimini görürken bile . Ama bunu bilmene rağmen asla bana karşılık vermedin Ella !?" Diye elindeki şişeyi fırlattığında tuzla buz oldu .
Ellerini saçlarından geçirdi ve kıpkırmızı olmuş gözlerini bana çevirdi .
Elimi baldırımda olan silaha koyduğumda ise ağladığını fark ettim .
" Burada en tepeye çıksanda o duygusuz bakışlarında biraz bile olsa bana karşı sevgi aradım Ella ! Ama yeter benim aşkım ikimiz içinde yeter o yüzden beraber cehenneme gidelim bebeğim !"
Diye ayağa kalkarken silahı çektim .
" Luke ihanet edeceğini biliyordum !"
" Hepsi seni sevdiğimden güzel bebeğim o yüzden çok fazla can yakmamızın sorumluluğunu alarak cehenneme gidiyoruz !"
Ellerini iki yana açarak kahkaha atarken delirmiş gibiydi ve o sesi duydum .
Tik .
Bir anda korkunç bir ses duyulurken son gördüğüm Luke'un gözyaşları içinde hüzünlü bir gülümsemesiydi .
■
" Ha..! " Nefes nefese terden ıslanmış saçlarım yüzüme yapışmış bir şekilde uyandım .
Etrafta yoğun bir ses olsada bulanık gözlerim yüzünden tam olarak göremiyordum .
" Leydim ! "
" Genç hanımefendi !"
" Bebeğim !"
" Kızım !"
Sonunda net görebildiğim yüzler ile kaşlarımı çattım .
Ne parlak bir oda ve eskiden kalma kıyafetler !
Ağlayan kadın kimdi ve o yakışıklı adam .
" Ne sikim oluyor ." Diye mırıldansamda sesim kurumuş boğazım yüzünden çıkmadı .
Kahverengi saçlı bir kadın bana su verirken üstündeki hizmetçi kıyafetine bir bakış attım .
Ne biçim bir hastaneydi burası lan !
Suyu bitirdiğimde alışık olmadığım ince çocuksu bir sesle konuştum .
" Hangi yıldayız ve siz kimsiniz ?" Değişik çıkan sesimle gözlerim büyürken ağlayan sarışın kadın daha fazla ağlamaya başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Mafya Olan Yan Karakter
FantasyBir mafya lideri olan ben yakın arkadaşımın tuzağına düşerek kendi kafama sıkmıştım. Ve gözlerimi açtığımda yeni bir dünyadaydım . Tekrar tekrar okuduğum bir +18 romantik korku novelinin içinde olduğumu fark ettiğimde karar verdim . Ben öldürülmesi...