5-Canavar Baskını

82 8 0
                                    

Gördüğüm gözle donarken ani bir refleksle Ash ve Louisi yan tarafa itekledim .

Üstüme atlayan yeşil bir şeyle geriye çekildim . Elindeki kılıç gibi şey yerdeki tahtayı paramparça ederken beynim durmuş gibiydi sadece önceki hayatımdaki hayatta kalma reflekslerim çalışıyor gibiydi .

" Estrella !" Diye ağlayan Louis ile kendime geldim .

Kocaman gözlü olan büyük ihtimalle Orkdu ve bana saldıranda Goblindi.

Kitaptaki paragrafları aklımdan geçirdikten sonra yerde ölü yatan bir adamın elinden kılıcı alarak duruşumu aldım .

Tamam bu hayatta kılıç ustalığını az buçuk biliyordum  ama önceki hayatımdaki temel bilgilerden biri Kendoydu .

" Ash ! Louisle hemen buradan gidin !" Kılıçla Gobline karşı dururken bağırdım .

" Leydim siz ..!"

" Ash bu emir hemen git ve babama haber ver !" Goblinin kafasına sapladığım kılıcı çekerken yeşil kana iğrenerek baktım .

" Kahretsin ! Emredersiniz leydim genç efendi yürüyün hızlı olup Dük'ü çağıralım!"

O ikisi koşarak ormana karışınca biraz rahatlamistim .

" Dikkat et !" Bir anda geri çekildim ama yüzüme sıçrayan şey kandı . Kırmızı insan kanı .

" Hey Jean neden bunu yaptın! Kolun sen iyimisin !?"

Kolu yaralanan Jean hala elimi bırakmadan etrafa baktı ardından ayağa kalktı.

" Ufak bir sıyrık sadece bodrum katı güvenlidir benimle gel ." 

Bunu derken arkadaki yeşil iğrenç varlıkla onu arkama aldım ve bana oldukça büyük gelen kılıcı ona sapladim .

" En iyisi ben seni koruyayim yaptığın iyilik için karşılık say."

Hızlı bir şekilde arka tarafa gittiğimizde onun gösterdiği yer kapağını halinin altında bulduk . Ağır olan kapağı zorlukla açtıktan sonra önce o sonra ben içeri girdik ve bir müddet karanlık oldu. 

Ardından büyülü eser olan lamba yanınca etraf aydınlandı .

Bir ev gibi dizayn edilmişti ama tek sorunu fazla tozluydu.

"Hey kolun iyi mi ?" Diye arkamı döndüğümde kolunu acıyla tutan çocukla karşılaşmıştım .

Hadi ama Ella o herşeye rağmen küçük bir çocuktu !

Pelerinimin bir kısmını kılıçla kopararak onu koluna sıkıca sardım. 

"Bu şimdilik kanamayı durdurur şimdi sadece yardıma gelmelerini beklememiz gerekiyor . "

"Adın ..."

" Ben Ella sadece Ella . " Diye koltuğun üstündeki çarşafı çekip oturdum .

"Sıradan biri değilsin dimi ?" Saçları terden alnına yapımıştı .

" Kesinlikle değilim ."

" Senin gözlerin tuhaf insanın içini gorebiliyormussun gibi ... Tıpkı annemin gözleri gibi ." Diye mırıldandı .

Kitapta Jean'ın ailesi hakkında hicbirsey yazmiyordu .

Ben sessiz kalınca o anlatmaya devam etti .

" Annem hayatım boyunca gördüğüm en cesur kişiydi.  Onunla çok gezdik , çok savaştık.  O saygı duyulan biriydi ölmesi bana göre imkansızdı ama şimdi onun tanıdığı birileriyle kalıyorum . O gitti mi öldü mü bilmiyorum ." Diye mırıldandı .

Söyledikleri beni şaşırttı kitapta Jean'ın böyle bir aile geçmişi olduğu yazmıyordu . Tıpkı Louis'in bu kadar mızmız ve Ash'ın bu kadar tembel olmasının yazmaması gibi .

Bilgiler eksikti ve bazıları doğru değildi.  Kitaba ne kadar guvenebilirdim ?

Bir önceki hayatımda o kitabı okumuştum ve gözlerimi açtığımda yeni bir hayata reakarne olduğumu anlamıştım.  Diğer hayatımın anılarını hatırlamasam belki herşey çok farklı olurdu .

Eski Mafya Olan Yan KarakterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin