În timp ce avionul decolează,simt o durere în piept.Acolo unde e inima. Oare Xander o simți la fel? Probabil da pentru ca suntem suflete pereche pana la urma.
* Perspectiva lui Xander *
Stau la biroul meu, îngropat în hârtii pe care ar trebui sa le termin azi.Dar nu ma pot concentra, ma tot gândesc la Katheryn, nu am mai văzut-o de ceva zile. Oare cum e? Ce mai face?.
Azi când m-am sculat, m-am simțit altfel.Nu în sensul bun,în sensul rău dar pana acum nimic nu s-a întâmplat. Poate ca urmează...
Sunt întrerup din gândurile mele de ușă care se izbește cu putere de perete și pe ea intrând Erica, cu lacrimi pe față și cu ochii roșii. Înaintează pana la biroul meu apoi se oprește și cade la pământ începând sa plângă în hohote.
Ma ridic de pe scaun și ma duc lângă ea.
-Erica, ce s-a întâmplat? Întreb vizibil îngrijorat.
-A...a plecat. Spune într-un sfârșit.
-Cine? Cine a plecat? Intreb confuz.
-Ka...Kate a-a p-plecat!
La auzul acestor cuvinte ma ridic de lângă ea și încep sa ma plimb de colo pana colo nervos dar și speriat în același timp.
-Unde a plecat? Intreb întorcându-ma spre ea.
-N-nu știu.A plecat la aero...
Nici nu o mai las sa termine propoziția ca eu ies pe ușă și ma îndrept spre mașină pentru a-mi cauta perechea.
*Perspectiva lui Katheryn*
Avionul aterizează cu bine în aeroportul din Londra. Cobor din avion și ma îndrept spre locul de unde se revendica bagajele.Odată ce le-am luat ma îndrept spre ieșirea din aeroport iar afara ma întâmpină aerul răcoros al Londrei.
*Perspectiva lui Liam*
S-a întors. O pot simți. E aici. Iubirea mea,sufletul meu, viata mea s-a întors pentru mine. Profeția se împlinește.Evelyn s-a întors. Abia aștept sa o sărut,sa o strâng în brațe sa își vadă nepoți. Abia aștept. Nu mai pot aștepta. Trebuie sa o aduc aici.Aici unde e locul.La castelul nostru,lângă mine.
* Perspectiva lui Katheryn *
Ajunsă în fata unui hotel de 5 stele, ma îndrept spre recepția lui.Acolo ma întâmpină o doamna îmbrăcată elegant,la costum cu parul ei blond prins într-un coc perfect.
-Bună seara! Ma întâmpină aceasta. Te pot ajuta cu ceva?
-Da. As dori o camera de o persoana pentru doua zile. Ii spun ei care își întoarce privirea în monitorul din fata ei apoi îmi înmânează o cheie nu înainte sa plătesc.
Din câte am înțeles camera ar trebui sa fie la etajul 10,fiind un hotel cu peste 20 de etaje.Ușile liftul se deschid,în fata mea apărând un hol lung,parca nesfârșit. Merg dealungul lui în căutarea camerei cu numărul 168.Merg ce merg și.... Bingo! Am găsit-o!
Deschid ușă, rămânând cu gura deschisa. Era superba. Nu e de mirare la un hotel asa de luxos ca asta.Intru în cameră cu geamantanul în mana și închizând ușă în urma mea.Camera asta...zici ca e un apartament. Livingul cu balcon exact când intri, camera în stânga evident cu baia în camera și în partea dreapta ușă care te conduce spre imensele șifoniere așezate unul lângă altul, pentru diferite tipuri de haine și pantofi. Și nelipsita măsuță de machiaj cu o oglinda rotunda luminată de beculetele de pe marginile ei.
Un ciocănit în usa ma distrage de la gândurile mele.În timp ce ma indreptam spre ușă din obicei întreb "Cine e?" iar acesta răspunzând cu "Room service".
-Dar nu am comandat nimic. Zic în timp ce deschid ușă, apoi sunt impisa înăuntru de o persoana cu o forță supranaturala. Clar e vârcolac. Îl simt după miros.
Acesta închide ușă în urma lui apoi se napusteste asupra mea eu ripostand, trântindu-l de podea cu mana mea în jurul gatului sau.Ochii lui își schimba culoarea într-un albastru specific unui Beta,urmat de apariția coltilor sai ascuțiți. Urmandu-i faptele îmi las colții sa își facă apariția urmați de ochii mei speciali de un grii intens.
Acesta se oprește din zbătut la vederea ochilor mei și încearcă sa se îndepărteze de mine.Surprinsa de acțiunile lui îi dau drumul privindu-l confuză.Se îndepărta din ce în ce mai mult pana ajunge în dreptul uși speriat de parca a văzut o fantoma.Nu ca ar exista sau ceva.....
Se rezema de ușă, ghemuit cu genunchii strânși la piept și cu capul aplecat.Și mai confuză de cât eram m-am ridicat, mergând spre el.El se ridica ca ars la auzirea pașilor mei,acum stand în picioare și cu mana pe clanța vrând sa iasă mai repede de aici.Și asa și făcu nu înainte sa spună niște cuvinte care pe mine m-au lăsat confuză iar acelea fiind " Îmi cer iertare,stăpână! "
Gândindu-mă încontinuu la cele întâmplate am decis sa fac un dus pentru relaxare.
* Perspectiva lui Derek *
Când Liam mi-a spus ca Evelyne s-a întors am simțit ca lesin.Am iubit-o mult pe Evelyne și încă o iubesc și mereu o voi iubi, dar acum ca s-a întors poate e un nou început.
Liam m-a pus sa ma duc sa o caut peste tot prin zona aeroportului. Asa am și făcut.Am luat hotel cu hotel pana am găsit-o. Am aflat unde sta asa ca m-am dus pana acolo.Oare ma va recunoaște? E întrebarea pe care mi-o tot repetam în minte.
Am bătut la ușă, iar eu auzindu-i vocea angelica de pe partea cealaltă întrebând "Cine este?".Dacă ii spuneam cine sunt nu îmi deschidea asa ca i-am răspuns cu un "Room service ".
Evelyne mi-a deschis ușa, iar eu m-am năpustit asupra ei.Nu știu de ce dar am făcut-o. Ea s-a răsucit, ajungând deasupra mea și cu o mana de-a ei în jurul gatului meu.Am decis sa îmi las culoarea ochilor sa se schimbe într-un albastru metalic sperând ca ii va recunoaște. Dar nu a făcut-o, în schimb griul intens si-a făcut apariția în ochii ei dar era ceva neinregula.Ochii ei erau plini de ura.Nu am mai văzut-o asa de când s-a sinucis. Atunci a fost prima și ultima data când am văzut-o asa.Imaginile mi se derulau în minte cu acțiunile ei mortale, iar asta m-a speriat. Vroiam sa ies de acolo,cât mai repede.
M-am îndepărtat de ea și am ieșit pe ușă nu înainte de a rosti cu un glas jos un " Îmi cer iertare, stăpână! "
Am iesti din hotel și m-am îndreptat spre mașina mea un Maserati Ghibli negru și am plecat spre castelul nostru din mijlocul pădurii.
Când am parcat mașină Liam a venit în fuga la mine ca sa ii spun veștile.Am coborât din mașină și m-am dus în fata lui,mi-am pus mana dreapta pe umăru lui stâng și cu un zâmbet pe fata i-am zis:
-Am găsit-o!
Heyy! V-am promis ca o sa devina mai interesant și capitolele v-or fi și ele mai mari.O sa încep o noua carte cu psihopați și sper sa va placa.Se v-a numi Hidden Sin. Chiar sper sa va placa.Va mulțumesc pentru cele 2.42k și cele 137 de voturi. Va iubesc pwp!! :* ❤❤❤❤