The new girl...

1.5K 59 2
                                    

-Hey,sunt Katheryn,dar prietenii imi zic Kate,am 17 ani si am 1.68 inaltime.Am parul brunet si unpic ondulat.De fire sunt o fata careia nu ii plac refuzurile si sunt si tupeista cand ma enervez.Sunt un varcolac mai special datorita ochilor mei si culoarea blani.Ochii mei sunt un grii intens si blana mea e alba deoarece mama mea care a murit la nasterea mea era un varcolac iar tatal meu era un demon.A cum nu mai este pentru ca liderul lui i-a luat puterile deoarece s-a indragostit de un varcolac.Asta s-a intamplat dupa ce m-am nascut eu.Cauza pentru care am venit aici in Beacon Hills a fost ca noi adica eu cu tatal meu nu ne intelegeam cu haita asa ca am decis sa o parasim.Ne-am mutat aici impreuna cu prietena mea cea mai buna si cu familia ei.Si ei sunt varcolaci dar nu sunt ca mine.

Maine e prima zii de liceu asa ca eu cu Erica(cea mai buna prietena a mea) mergem in mall-uri ca orice fete ca sa ne luam haine.Iesim din mall dupa 4-5 ore cu pungile pline de haine,adidasi,geci,etc.

Ajung acasa,intru in camera mea,pun pungile langa pat si ma bag la o baie lungaaa cu multa spuma si relaxanta.Dupa o ora jumate ies din baie,ma usuc la par si ma culc.

Este ora 6:30 si imi suna ceasul de parca ar fii luat foc casa.Il iau in mana si il arunc in perete.Tata intra in camera:

-Kate ce s-a auzit? intreaba tata ingrijorat

Cu fata in perna scot mana stanga si ii arat ceasul spart.

-Iarasi??Iar schimbam 5 ceasuri pe saptamana?inreaba tata razand.Si nu ai scoala azi??Hai trezestetee!!

-Acumm!! zic eu plina de nervii in timp ce ma sculam din pat.

Ma duc in baie sa dau drumul la apa si imi iau telefonul si o sun pe Erica.Nu imi raspunde.Probabil s-a trezit si nu il aude,asa ca ii las un mesaj ca in 30 de min sa fie la mine acasa.Dupa ma bag in dus.Ies din baie si ma imbrac cu o pereche de blugi negrii,un maieu alb cu un cap de lup pe el si imi iau o geaca de piele.Ma incalt cu niste ghete superbe cu toc si parul mil las desprins.

Cobor la bucatarie si imi mananc cerealele facute de tata.Am mancat mi-am luat geanta si am iesit pe usa si o vad pe Erica.Ma astepta.Ne.am urcar in masina mea,un Range Rover negru si am ajuns la liceu.Am parcat si mi-am zis in gand ''Sper sa fie un an bun!''.

Iintram pe usa liceului si toti s-au oprit si se uitau la noi,si ii auzeam cum sopteau ''mama ce sexy sunt'' ''cine sunt ele'' si alte chesii.Ne indreptam spre cancelarie ca sa ne luam orarul si numerele si codurile de la dulapuri.Intram in cancelarie:

-Buna ziua,eu sunt Katheryn si ea e Erica,suntem fetele noi!

-Buna fetelor,poftiti orarul si foaia cu dulapul si codul fiecaruia,si daca nu ma insel aveti ora cu mine acum deci hai sa mergem.

Am ajuns in clasa si profesorul de istorie ne-a prezentat colegilor nostrii.

Primul capitol e gata...e cam plictisitor dar promit ca urmatorul capitol va fi ceva mai interesant cu siguranta!! Va pup :* :* Multumesc celor care o citesc <3

The new girl...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum