Este ora 6:30.Ceasul imi suna in disperare.Ma trezesc si intru repede imi baie.Ies din baie dupa 10 minute si ma imbrac cu o pereche de blugi albastri cu un maieu larg gri si cu o geaca de piele.Ma incalt cu o pereche de ghete negre si imi fac parul spic.Cobor scarile si il aud pe tata cum incearca sa imi faca niste clatite.Ma asez la masa si mananc.Ma scol de la masa imi iau cheile de la masina si ma duc sa o iau pe Erica.
Ajunse la liceu ne indreptam spre dulapuri.Il deschid si cade din el un fluturas.Ma aplec,il iau si ma ridic.E o invitatie la balul scolii.Ma uit spre Erica si o vad si pe ea cu invitatia in mana.Inchid dulapul si ma duc spre ea.
-Ai degand sa te duci? intreb eu curioasa.
-Daca o sa ma invite cineva,poate. zice ea bucuroasa.
Se auzi clopotelul de intrat in clase.Ne-am luat cartile de engleza si am pornit spre clasa.Cand era sa intru in clasa cineva ma striga.Imi intorc capul si il vad pe Xander venind spre mine.
-Da Xander,ce este? intreb eu
-Uite,sambata asta e balul,si ma intrebam daca vrei sa vii cu mine la bal? ma intreaba el in timp ca isi trecea mana prin par.
-Poti sa repeti te rog? zic eu necrezand ca s-a intamplat
-Vrei sa vii cu mine la bal? intreaba el dinou.
-DA!!! zic eu si il imbratisez.
-Deci la ce ora sa vin sa te iau??intreaba el
-La 20:30. zic eu foarte bucuroasa in timp ce ii facem cu mana si dupa am intrat in clasa.Ora a trecut repede deoarece ma gandeam doar la el.
*Perspectiva lui Xander*
A acceptat sa mearga cu mine la bal.Acum trebuie sa caut lantisorul lunii mostenit din generetie in generatie din familia Alpha Suprem.Da daca nu stiati eu sunt Alpha-ul Suprem.Oricum eu imi caut Luna deoarece a venit momentul si cred ca mi-am gasit Luna perfecta.De cand am privit-o am stiut ca ea e aleasa.
*Perspectiva lui Katheryn*
Dupa ce ora se terminase iesim pe hol in timp ce Erica zice:
-Si te-a invitat nu?Am zis eu ca te va invita!Veti fii perechea perfecta!! zice ea in timp ce pe usile liceului intra doi baieti.Dupa mirosul lor aparte sunt vampiri.
Ei se indreapta spre noi apoi o saruta pe Erica si ea ii raspunde la sarut.Dupa ce ne uitam mai bine la ei unul dintre ei era James,prietenul nostru din copilarie si fostul sau actualul iubit al lui Erica.
-JAMESS!! zicem noi bucuroase si il luam in brate,iar el ne ia si el in brate.Apoi dupa toate imbratisarile astea el o saruta iar pe Erica.
-Erica,sambata e balul asa ca vrei sa mergi cu mine la bal? zice el
-Daa!!!! zice ea bucuroasa si il imbratiseaza si il saruta.
Acum dupa ce am fost amandoua invitate la bal trebuie sa mergem sa mergem la cumparaturi.Eu mi-am ales o roche sexy,lunga si e cu un corset alb si restul negru,iar Erica a optat pentru o rochie scurta si bej cu unpic de negru.
Venise seara in care avea loc balul.Cineva suna la usa.Tata raspunde deoarece eu ma pregateam pentru o seara de neuitat.
-Ooo,buna seara Alpha Suprem.Ce va aduce pe aici? intreaba tata surprins.
Aud cuvintele spuse de tata si cobor jos imediat ca eram curioasa sa il cunosc pe Alphaul Suprem.Cand ajung jos,in mijlocul sufrageriei sta Xander.
-O,buna Xander! il salut eu in timp ce cobor scarile.Tata ce ai zis tu de Alpha Suprem?
-Paii,el e Alpha-ul Suprem! zice tata
-Xander e adevarat? intreb eu in timp ce el afirma dand din cap.Si cand vroiai sa imi zici?
-In seara asta. zice el in timp ce scoate o cutie din buzunar.Uite ca viitoare Luna Suprema iti daruiesc un lantisor care face parte din familia mea de mai bine de 300 de ani.
-Dar...Eu nu-l pot accepta. zic unpic rusinata
-Nu,nu,te rog acceptal! zice el chear dorindusi asta.
Dupa ce am acceptat lantisorul de la el am plecat spre bal.
Imi pare rau daca nu va place,dar trec printr-o perioada grea.In fine...Capitolul trei e gata.Multumesc celor care o citesc :*