Dupa ce profesorul ne-a prezentat,ne-am asezat in banci.Ora decurse ca orice alta ora.Clopotelul a sunat in semn ca s-a sfarsit ora.Toti copii au iesit din clasa si cand vroiam sa iesim si noi profesorul ne zice:
-Fetelor,veniti unpic! zice profesorul pus unpic pe ganduri.
-Da,domnule profesor,s-a intamplat ceva? zicem noi curioase
-Nu,nu s-a intamplat nimic dar vreau ca pentru ora viitoare sa faceti un eseu despre ce vreti voi,individual si minim o pagina! zice el
-Bine... zicem noi unpic suparate.Dar o sa ne dati nota pe el? intreb eu curioasa.
-Da,pentru creativitate si calitate!
-Ok,zicem noi in timp ce ne indreptam spre iesire.Odata ajunse pe holul lung al liceului incepem sa ne indreptam spre dulapuri.Dar deodata ma izbesc de cineva si cad pe jos.
-Frate,uitate pe unde mergi!! zic eu nervoasa,incercand sa imi controlez puterile.
-Uitate tu pe unde mergi. zice si el nervos.Apoi imi intinde mana lui.Eu ma ridic fara ajutorul lui si apoi ma uit la cel care m-a daramat.Cand ma uit la el ma pierd in ochi lui albastrii si el in ochi mei caprui.Dupa cateva secunde Erica imi da un branci si incep sa imi adun cartile de pe jos.Dupa ce ma ridic el se aproprie de mine si imi zice:
-Apropo,ma cheama Xander! zice el afisand un zambet frumos pe fata.
-Katheryn,dar prieteni imi zic Kate! zic eu afisand la randul meu un zambet mic pe fata.Deodata de aude cum Erica tuseste.A da,ea e Erica,cea mai buna prietena a mea.
-Buna,zice Erica bucuroasa ca ii fac cunostiinta cu viitorul suflet pereche al meu.
Clopotelul se sunase de intrare la ora.
-Uite,eu trebuie sa plec la ora ne mai vedem. zice el in timp ce pleaca si se intoare catre mine cu capul mai mereu.
-Ok. zic eu in timp ce ma uit la el cum pleaca.
Ma intorc catre Erica si ii zic:
-Cred ce mi-am gasit sufletul meu pereche, zic eu foarte bucuroasa si Erica incepe sa ma felicite.
-Daca as gasii si eu unul ce bine ar fi! zice ea oftand.
-Lasa ca o sa gasesti unul si mai frumos decat al meu. zic eu incurajand-o.
*Perspectiva lui Xander*
Doamne,chear mi-am gasit sufletul pereche? ma intreb eu confuz . Am simtit o bucurie atunci cand cand m-am uitat in ochii ei cei caprui.Ma intreb daca ea o fii simtit lafel.Cat as vrea sa fie a mea.Daca as vedea-o cu alcineva cred ca l-as omora!
*Perspectiva lui Katheryn*
Orele s-au terminat.Ne-am urcat in masina mea si am plecat spre case.Am lasat-o pe Erica acasa la ia apoi m-am indreptat spre a mea.Am parcat masina,am intrat in camera si m-am bagat in dus.Dupa 10 minute ies si ma bag in pat si ma culc.
Al doilea capitol e gata...Sper sa va placa si daca aveti ideei va rog sa mi le spuneti! Multumesc celor care o citesc :* <3 :*