Indien

11 0 0
                                    

Hash jeg kan slet ikke tror at fkn Rusland angreb vores land de dræbt alle. Jeg ønskede jeg kunne gøre .. noget for at havde stoppet luka med at han rede mit liv.
Jeg gjordt noget virkelig dum med at gå løbende i vores hus.
På vej til Indien huh hvad skal jeg gør i Indien selvom det hvad luka havde sagt til mig jeg har ingen idee hvad jeg skal gøre og.... jeg er helt alene.
Tårer faldt ned fra hendes hvide røde kinder hendes øjne var helt rødt af alt det grædning.
———————————————————————————
"Min dame vi er nået til Indien du må gerne gå ud"
Sagde lastbil chaufføren som hjælp mig på flugt.
" tak for turen og hjælpen" sagde jeg tilbage.
" det var ingen problem kigge godt efter dig selv.
Da jeg gik ud blev jeg mødt med 3 forskellig øjner. En honning slags, en mørke brun og en normalt brun.
"Waa hun nået det jeg vist ikke at der var nogle der overlevet og en fra en rig familie" sagde den honning øjne pige.
" hold nu din kæft din idiot ved du ikke at det et dårlig tidspunkt at snakke om det kan du ikke se hendes røde øjne hun har sikkert grædt" sagde den mørk brun øjne pige.
" skal vi ikke introducere os?" Sagde den tredje pige.
" det ville være en rigtig god ide" sagde jeg
" jeg hedder Yara og jeg er en ukendt princesse ikke sige noget andet ok" Yara sagde mens hun smilte.
" jeg hedder Aya og arbejder med politiet " sagde Aya
" ahm ahm jeg hedder Nur og jeg arbejder som spion"
Ok så tror jeg det min tur.
" jeg hedder Ayana og kommer fra Chechenien"
De så på mig som om de vist at jeg skulle komme her.
"Det ved vi godt, vi havde fået det af ved, af en at du skulle komme her" sagde Nur.
———————————————————————————
Efter de havde sagt deres side af  historien tog de mig til en hotel, de sagde at jeg skulle prøve at finde en arbejde og det, så jeg fandt en. Arbejdet var at passe på børn ligesom en babysitter i 3-4 timer. Jep jeg ved at det en hårdt job men det den enste hvor jeg kommer til at tjene meget penge. Jeg havde også kigget rundt i New Delhi det så ud til at det var hovedstadet af Indien det er et meget flot sted det er helt anderleds end i Chechenien.

Skæbnen Where stories live. Discover now