Yeah nope det var helt sikker ikke mit mission til at dræbe hende man kunne sige at min mission var til at beskytte hende, men idk why. For ham der gav mig missionen sagde at jeg skulle sige, at jeg skulle dræbe hende. No Cap føler synd for hende lol.
Men ikke min problem for skal bleve færdig med det her mission så jeg kan for pengene allerede.
———————————————————————————
"Zian hvordan gik det med dit mission" hørt jeg Jimal sige " du ved sku godt at min mission er en af de kedeligeste.
" synes du ikke at hende der Ayana er flot du ved, man ser ikke en grøn øjnet pige hverdag gør man hahah"
Sagde Jimal grinende " hold din kæft din fed ko hun er sku ikke min type" Zian sagde med lidt pink i kinderne.
———————————————————————————-
Tilbage i restauranten
"Hej jimin kan vi snak lidt" sagde Aya " ahahah ja selvfølig er du her igen for V" jimin sagde smilene.
" aissh du ved sku gost allerede ikke spille dumt" Aya sagde med rød kinder.
" er han fri idag?" Sagde Aya.
" yep han skal bare blive færdig med at arbejde"
" ok tak for informationen" Aya sagde smilende mens hun gik sin vej jimin stod der og kiggede på mens hendes silhouet enlig forsvandt.Jimin havde andre planer han skulle gå og møde med hans beste veninde som hed Lumiala.
Jimin havde virkelig meget crush på hende fra når de først mødt hinanden og det var nu hans sidste chance til at fortælle hende om hans rigtig følelser.
————————————————————————-
Skrive#
Skrive #
Skrive#" haaah enlig er jeg færdig med at skrive i min dagbog" jeg så mod klokken og det var kl 19:30
" agh dum Ayana hvorfor sov du ikke senere"
jeg gik foran mit seng klar til at sove, men hahah jeg kunne slet ikke sove jeg tænkt bare meget om hvad der skete i Chechenien, men til sidst faldt jeg i søvn.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
" AYANA LØB VÆK FØR DE FANGER DIG JEG GÅR OG REDDER DIN FAMILIE"" NEJ LUKA KOM TILBAGE" tårer faldt ned hendes kinder mens hun var på knæ.
Pludselig blev det helt vand omkring hende og mens hun kiggede op så hun hendes mor.
" mor hvorfor forlod du mig og far hvorfor" hun græd videre mens hun bare kiggede på sin mor.
Moren forsvandt bare også pludseligt." huh?" Ayana følt tiden stoppe det enste hun kun mærke var vejret. Hun. Hun var på vej ned til jorden for hun faldt ned.
Pludselig vågnede hun op.
" jeg tror jeg har brug for vejr" hun sagde med tårer i øjnene hun tog en tynd jakke på og gik ud med sandaler. Hun var på vej til en lille legeplads..———————————————————————————
Vis hun vist at hun skulle se det her så ville hun havde aldrig gået til legepladsen foran hende stod Jimin og en pige de kyssede. Endnu mere tårer faldt ned fra hendes grønne øjne hun løb og løb til hun ikke mere kunne.
Hvorfor for tjent hun det her hvorfor?.
BINABASA MO ANG
Skæbnen
RomanceEn 14 år pige fra et lille land tæt på Rusland skal flygte fra Chechenien mens på flugt finder hun sig i Indien der møder hun hendes kærlighed.