Det har nu været hvad 2-4 år og jeg har passet mig i Indien jeg har skiftet job til et restaurant.
" Ayana kan du tag det her til bord nr 17" sagde den lyd som der for mit hjerte til at stoppe med at bænke det var Jimin. Jep efter at jeg havde byttede job fik jeg en crush på min boss han kommer originalt fra Korea og er 4 år ældre end mig. Selvom han måske ikke kan lige man kan jeg ikke tænke på at han kan lige nogen andre.
" jep kommer lige" svarede jeg med mine kinder lidt lyse røde.
" hej Ayana" hørt jeg en stemme som jeg helt nemt kunne genkende det var Aya vi har nu blivet veninder.
" er Jimin her?" Sagde hun så.
" uuuh ja?" Sagde jeg mærkeligt.
" godt" hun sagde smilene nogle gang tænker jeg på om hun kan lige jimin for hun kommer hele tiden her , og man kan sige at det laver mig lidt jaloux.
———————————————————————————
" så hvordan gik det prinsesse" hørt jeg en af de mest irriterende stemme. " hvad rager det dig?" Sagde jeg tilbage.
" oh kom nu prinsesse du ved godt du kan sige alt ting til mig jeg ved allerede godt du kan lige ham der hvad hedder han nu ah ja Jimin" sagde Zian jep Zian hahah oh jeg kan start fra hele bundet med at kalde ham en ballademager. Like først gang jeg mødt ham prøvede han at fkn dræbe mig bro!!
" det har ikke noget med dig at gøre" sagde jeg mens jeg lige skulle åben døren til mit hus som jeg købt.
Pludselig følt jeg noget bag mig, og jeg stoppede med at bevæge mig. Bag mig var Zian.
" ikke glemme at vis du gør noget så er du død for du ved at det min misson at dræbe dig" sagde han i min ører.
" ....." jeg sagde ikke noget det enste jeg følt var tristhed.
" nå men jeg skal gå nu prinsesse" også gik han.
Hah wallah hvorfor skulle fkn Rusland send en assasin. selvom han er fra Indien arbejder han med Rusland og det er hans mission at dræbe mig men jeg ved ikke hvad der stopper ham med at dræbe mig.oof ja jeg skal stoppe med at tænke og gå ind i huset allerede.
YOU ARE READING
Skæbnen
RomanceEn 14 år pige fra et lille land tæt på Rusland skal flygte fra Chechenien mens på flugt finder hun sig i Indien der møder hun hendes kærlighed.