Bingo
Jeg havde fundet dem, jeg har fundet hvor Ayana var i de her par lange dage. Det så ud til at hun var kidnappet, jeg skulle havde vist at det her skulle ske.
Men hvem vist at det var hendes bror Marius der kidnappet hende han er ind for en stor problem for når nogle er på min vej smider jeg dem også væk fra min vej.
———————————————————————————
Ayana var slet ikke sig selv hun sovede meget hurtigere end før og hun var meget sulten for hun havde ikke spist noget de gave hende slet ikke noget mad så det enste hun gjordt var at lukke sine øjne og så sove hun ønskede at nogle ville finde hende det ville være lige meget hvem bare en.Zian i mens lavede en plan og skulle lige tjekke om det sted han fundet var den rigtig sted
Oh yeah det var det. Han stod klar med sin kamuflage tøj og gik ind så hurtigt og lydløs som muligt, det så ud til at der var ingen der, så det var nem for ham til at gå ind.
Zian kunne ikke tro sine øjne der lå Ayana med øjnene lukket og hun så meget tynd ud som om hun ikke havde spist noget Zian løb hurtigt hen til hende og tog hende op som om hun var hans prinsesse.
Og det var hun os 😏
———————————————————————————
Jeg åbnede mit øjne kun for at se at Zian holdt mig som en prinsesse jeg var i sjok men glad og træt.
" Z-ZIAN?!" Tårer var alt det jeg havde kræfter for.
" sssh sove nu vi går hjem og jeg tag dig til hospitalet" Zian hviskede lavt.
Han havde ret for når han lige sagde de ord sove så faldt jeg direkt i søvn det næste jeg kunne husk var Zian der hoppede fra tag til tag.
.
.
.
.
"-yana, Ayana, AYANA IKKE DØ PLS" jeg hørt nogle råbe vedsiden af mig.
" HOLD DIN KÆFT HUN DØR IKKE AYA" jeg hørt den anden stemme hviske råbe.
" ugh hold nu jers kæft jeg ville sove..."
" se hun ikke død din idot" sagde stemmen igen
" ooh godt jeg troede du kidnappet hende" sagde Aya
" er du en idiot det mig der redet hende" så vist jeg at det var Zian's stemme.
" ja så er jeg en idiot for kan ikke tro at du redet hende troede at du skulle dræbe hende" sagde Aya så med sarkasme.
Så gik min verden sort igen.
YOU ARE READING
Skæbnen
RomanceEn 14 år pige fra et lille land tæt på Rusland skal flygte fra Chechenien mens på flugt finder hun sig i Indien der møder hun hendes kærlighed.