Ben üniversitenin ilk 3 yılını sorunsuz bir şekilde okuyan başarılı sayılabilecek bir öğrenciyim.Fen-Edebiyat Fakültesinde okuyorum ve 3.sınıfın yaz tatilinde memlekete,bizimkilerin yanına dönmeye karar verdim.İşte olaylar burada başlıyor.Onlara ilk temasım daha doğrusu onların bana ilk teması,tam da bu günlerde meydana geldi.
Suat abi bizim sınavı kazanmamızda çok büyük emeği olan biriydi.Dershanede hocalık yapıyordu ve evinde fırsat buldukça bize ders verirdi.Karşılığında ise hiçbir ücret talep etmezdi.
Memlekete döndükten 2-3 gün sonra Suat abilere uğradım,Haydar diye bir arkadaş var,bu zeki İngilizce İşletmeyi kazanmıştı ama bırakıp tekrar hazırlanacağını söylemişti.Suat abiyle 2 haftadır çalışıyorlarmış.
Akşam bunlara gittim.Biraz ders çalışıp ardından yemeğe oturduk.Yer yemeği yiyorduk,Suat abi mis gibi tavuk kanat yapmıştı.Evdeki 5 litrelik su şişesinin kapak kısmını kesip çöp yapmıştı.Bende yediğim kanatların artıklarını bu çöpe atıyordum.
Evde bizden başka 2 kişi daha vardı.Suat abi ''Nihat sen salonda yat TV izlersin bizde Haydarla 2-3 etüt yapıp yatarız zaten gençlerde yattı.''dedi.Ben uzanarak TV izlerken uyuya kalmışım.Hep böyle olurdu zaten.Bi ara irkilerek uyandım ve uyandığımda TV açıktı.Fakat ben uyuya kalacağımı bildiğimden TV'yi otomatik kapatmaya ayarlamıştım.Yarım saat sonra kapanacaktı.Üşengeçlikten arkamı dönüp bakmadım bile.Kesin Haydar açmıştır kapatır birazdan diye geçirdim içimden.Nitekim tam o anda banyodan musluk sesi gelmeye başladı.Salonun tam karşısındaki duvarın arkasında Suat abiyle Haydar yatıyordu.Yani salonun sağ tarafındaki kapıdan çıkınca dış kapı,Haydarların odasının girişi ve mutfak vardı.Salonun sol tarafındaki kapıdan geçince banyo,tuvalet,liseli gençlerin odası bir de kiler vardı.
Musluk sesini duyunca bizimkiler lavabodan çıkmıştır dedim ve uyumaya koyuldum.Tam o sırada TV birden kapandı.Ne oluyor be topu topu yarım saat mi uyuduk otomatikman kapandı bu.Hemen ardından ani bir şekilde musluk kapandı.Ben bir tırstım,titreme geldi birden,silkindim resmen.Biri salonun içinden geçti.Suat abinin evi zemin kattı ve salon eskimiş parkeler ile kaplı,yani biri basınca 'gorç' diye ses çıkartıyor.Bu sesi baya dinledim.Salonda biri dolanıyordu.Hırsız olabilir mi dedim.Uyukluyormuş gibi döndüm arkamı bi açtım gözlerimi salonda kimse yok bomboş.Çarşafı kafama kadar çektim.Tekrardan sırtımı döndüm.Fısıltılar geliyordu.Sanki salonda 20 kişi vardı ve birbirleriyle fısıldaşıyorlardı.Vay be böyle bir şeyle karşılaşmakta varmış demek diye geçirdim içimden.Ardından biri yüksek sesle ''KALK!'' dedi. Yutkunamıyordum bile,neredeyse 40 saniye boyunca nefes almadım.Bu süre zarfında bir kez daha ''KALK!'' dedi.Sonunda cesaretimi toplayıp dönecektim ama yanımda prize takılı telefondan başka fırlatacak hiç bir şey yoktu.Tam telefonu avuçladım fırlatacağım farklı bir ses daha geldi ''Korkma!'' dedi.Ardından ezan sesini duydum.Ne yalan söyliyim, ezan sesini duyduğuma hiç bu kadar sevinmemiştim.O cesaretle döndüm salona yüzümü solan boş,kimsecikler yok.2-3 dakika ifadesizce oturdum.O sırada Suat abilerin ışığı yandı.İçeriden Suat abi selendi ''Nihat gel namaz kılalım'' diye.Neyse kalktım bunların odaya doğru gidiyorum,odanın kapısına elimi attığım gibi ışıkların sönmesi bir oldu.Umursamaz bir şekilde kapıyı açtım bide ne göreyim.Suat abi de Haydar da mışıl mışıl uyuyorlar.Benim korkudan gözlerim dolmaya başladı.Hemen Suat abiyi kaldırdım.Abi dedim mesele böyle,ezan okundu namaza çağırdın beni diye anlattım.Haydar ordan gülmeye başladı.Neymiş sen gece gece garip filmler izliyorsun ondan böyle saçma rüyalar görüyorsun diye basit basit konuştu.Suat abi birkaç dakika düşündü ''Oğlum namaza daha yarım saat var.'' dedi.Nasıl olur abi ezan okundu sen içeriden seslendin bana dedim.Suat abi hemen salona fırladı ışığı açtı,ben de arkasından koşturuyorum.Hemen çöpe yöneldi.Kendi sınavlara falan katılamamasına rağmen hayatımda tanıdığım en zeki insanlardandır ki ben insanları eğitim düzeyine göre değerlendirmem,neyse Suat abi bana döndü.''Nihat sen attın bu kemikleri değil mi?'' dedi.Ben de ''Evet abi ben attım,emin değilim ama.'' dedim.Buna gelmişler demek ki dedi Suat abi.Bende birden döndüm ''Ne buna gelmiş abi?'' dedim.Sertçe üç harfliler cinler işte dedi.Benim bi betim benzim attı.Korkma dedi kemikler pis bunun gibi kirli yerlere gelirler.Çoğu korkutmak amaçlı eğlencesine gelir dedi.Arkadaş dalga geçecek adam mı kalmadı da bizi buldu bunlar dedim içimden.Suat abi ''Bildiğin birkaç duayı oku öyle yat'' dedi.Abi bende sizin odada yatayım mı zaten sabah eve geçeceğim dedim.Önce bi gülümsedi sonra tamam olur gel yat dedi.Haydar ise hiç konuşmuyor bizi dinliyordu.Oda en az benim kadar korkmuş görünüyordu.
Sabah üzerimden kamyon geçmiş gibiydi.Vücudum öyle ağırlaşmıştı ki anlatamam.Hemen kalktım eve gittim gerçi evde işim yoktu ama o olaydan sonra o evde bir dakika bile kalmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüş
ParanormalHerşey normal gidiyordu.Harika bir hayatım,mükemmel arkadaşlarım vardı.Ya da ben öyle sanıyordum...