Sabah uyandığımda Mikey yoktu, yavaş yavaş kalktım ve hemen telefona uzandım. Bir kaç instagram bildirimi dışında bir şey olmayınca geri koydum ve yataktan kalkmaya çalıştım.En küçük bir hareketimde beynim sarsılıyordu! Deliricem.
M : Lauren! Neden kalkmaya çalışıyorsun yatman lazım.
L : Acıktım bende yemek bir şeyler bulacaktım
M : Burda doğru düzgün yemek yok ama doroyakimden verebilirim. (Yanlış yazmış olabilirim).
L : Olur
Mikey bana iki tane doroyaki uzattı. Hemen yemeye başladığımda mikeyde koltuğa oturdu ama nedense kötü gözüküyordu. Doroyakim bitsin soracağım!
L : Mikey bir sorun mu var?
M : Yok
L : Peki...
Benden bir şey sakladığı kesin. Böyle şeylerden nefret ederim ama şuan tek duam telefonunu bırakıp gitme-
M : Hemen gelicem
LAN TELEFONUNU BIRAKTI!
Hemen kalktım ve telefonunu kucalamaya başladım. Kayıtsız numara??
Hey Mikey:) Küçük kız iyi mi?Mikey
Sen kimsin lan?
Küçük sevgilinin kafasına vuran kişiyimMikey
Nerdesin orospu çocuğu?
Sakin :)) Saat 22.00'da seya parkında seni bekliyor olacağım :) Bence sevgilinin gerçeklerini öğrenme vaktin geldiMikey
Ne diyorsun amına koduğum (!)Ve sonra mesajı gitmemiş, anlaşılan engellemiş. Hemen telefonu yerine bıraktım ve yatağıma geçip bir yandan yemek yiyip bir yandan napacağımı düşünüyordum.
M : Lauren ben bu akşam dışarda olucam, tomanla ilgili bir durum var. Dışardan sana getirmemi istediğin bir şey var mı?
Hassiktir gidicek mi?
L : Kaçta çıkıcaksın?
M : 22.00
Hayırlı olsunn şimdi sıçtık. Hastaneden kaçabilir miyim acaba? Her hareketimde beynim sarsılıyor ne kaçması. Saat 22de kendime bir zarar vericem ki o da burda kalsın.
Ama ya intikam daha ağır basarsa? Tamam benim kaçmam lazım Avadan yardım alacağım.
20.30
Lauren
Avaa!!Ava
Noldu? Bu arada nerdesin sen!Lauren
Hastanedeyim, sonra anlatacağım hemen gel buraya saat 21.40da kaçacacağım yardımın lazım!Ava
Sorgulamayacağım.. Geliyorum!Avaya görüldü attım ve telefonu bırakıp düşünmeye başladım. Bir durum olursa tekme atabilir miydim? Başım döner ve başka yere atabilirim. Bıçak mı alsam? Yok yok yok katil mi olucan Lauren!
A : Lauren!
L : Avaa sonunda
M : Kızlar o zaman ben çıkıyorum var mı dışardan bir isteğin Lauren?
L : Yok
M : Tamamdır
L : Bak şimdi benim kafama demir çubukla vurdular vuran kişi mikeye ulaşmış onu çağırıyor! Mikey bana bunu söylemedi telefonunu karıştırdım