Mikeyin gözünden ;
Saat 7de uyandım ve kalkıp başkaları uyanmış mı diye bakmaya gidicektim ki kapıyı açtığımla ana kapının kapanması bir oldu. Biri evden çıkmıştı.. Bu saatte? Hemen üstüme bir tshirt giyip koşarak bende evden çıktım. Çıkan kişi Laurendi, fazlasıyla gergin duruyordu. Nedenini anlamadım, normalde Lauren bu saatte uyanmaz ve dışarı çıkmaz. Saklanarak onu takip etmeye devam ettim.
Bir süre sonra bir parka geçti ve oturdu hemen hemen 10 dakika sonra 2 tane çocuk geldi ikisininde ellerinde poşetler vardı. Laurenle selamlaştılar sonra poşetleri verdiler. Çocuklar ikizdi sanırım, bizim yaşlarımızdaydılar. Laurenin el salladığını gördüm ve hemen arabanın arkasına doğru saklandım çünkü buraya geliyordu. Önümden beni görmeden geçti ve yine yürümeye başladı. Bu kız ne yapıyor?Eve yakınlaştığında bir tane poşetten yarabantlarını çıkarıp yüzüne yapıştırmaya başladı.. hakkaten onun hiç yüzünü görmedim, bir şey mi olmuştu? Şimdi yanına gidersem onu takip ettiğimi anlayıp bana kızabilirdi. Eve girmesini bekledim. O eve girdikten sonra koşarak az önce gittiği parka gittim. Tek umudum iki ikiz çocuklardı. Ve ordalardı! Hemen yanlarına gidip konuşmaya başladım, ve burda ne yaptıklarını sordum.
?: Bi arkadaşımızla buluştuk. Sen kimsin?
M : ıı ben... ben.. DRAKEN!
? : Ne bağrıyorsun amk ben Aidan, buda ikizim Ethan.
E : Draken bu saate neden dışardasın ki?
İşte sormak için tam fırsatı!
M : siz neden dışardasınız?
E : Yakın bir arkadaşımız bir kavgada yaralanmış ona paketlerce yara bandı ve abur cubur aldık getirdik. Abisinden falan gizlemek istedi yaralarını küçük sıyrıklar diyecekmiş.
Ne... kavga mı?
M : Aa geçmiş olsun var mı fotoğrafı yüzünün
A : Var
Aidan bana fotoğrafı gösterdiğinde dehşet içine düştüm. Çok derin kesiklerdi bunlar! Belli etmemem gerekiyor. Hemen burdan ayrılıp eve gitmeliyim ama önce şu ikizlerin telefonunu alayım.
M : Benim artık gitmem lazım, telefon numaranızı verir misiniz?
A/E : Tabii
Telefon numarlarını aldım ve oldukları yerden ayrıldım saat 9 olmuştu bile eve girdim.
-Mikey eve girdi-
E : SAKİN OL LAUREN!
L : LAN ABİN YOK ABİNN YA BİR ŞEY OLDUYSA MİKEYE?!
C : La-
L : YA KAFAMA VURAN OROSPU ÇOCUĞUN ARKADAŞLARIYSA VEYA AMINA KODUĞUMUN VALHALLASIYSA?!
C : Laur-
L : YOK YOK KESİN KİSAKİ! KODUĞUMUN KAŞARII
C : LAUREN Bİ DUR AMK GELDİ AMINA KODUĞUMUN MİKEYİ KAPIYA BAK
M : Noluyor aq
C : BAŞIMIN ETİNİ YEDİ MİKEYDE MİKEY GİDİOM BEN AMK
E : PALXLSKXLWKDLWLPDWLPD
L : MİKEY! NERDESİN SEN!
M : Sakin ol işim vard- SEN AĞLIYOR MUSUN?
Beni merak etmiş ve ağlamış. Kıyamam of!
Hemen yanına gittim ve sımsıkı sarıldım