Abimler beni otele koydular, abim Laurene bir kaç kıyafet aldı chifuyu ise tomanın tüm bölük başkanlarını buraya getirttirdi.
Mikeyin gözünden;
Laureni bulabilmek için tomanın tüm liderlerini çağırdık. 6-7 kişi Laurenin kaybolduğu yere döndük ve hızlıca dağıldık kaybolduğu alan dahili 100metrelik bir yeri arayacaktık.
2 saat boyunca her yeri aradık her yerdr bağıra bağıra arıyordum, bir yandanda telefonunu arıyordum. Bir yerde telefon çalma sesi duyduğumda hiç düşümeden oraya koştum yerde Laurenşn telefonu vardı, herkesi olduğum konuma çağırdım hepşmiz tekrar toplandığımızda laurenin telefonunun fotoğrafını çektim sonrada elime alıp mesajlara baktım, bir kaç gündür onu ölümle tehtit eden bir heriften gelen son bir mesaj vardı, geldim dediği. Gerçekten o kadar korkuyordum ki kim bilir Lauren şuan ne durumdaydı! Saatlerce devam ettik aramaya, tek bulabildiğim en son biz yanyanayken taktığı kolye ile telefonuydu..Ben onsuzluğa daha fazla dayanamıyorum.. Nerdesin Lauren... nerdesin güzelim?
Aklımda sürekli eski anılarımız...
Tüm anılarımız gözümün önünde.. 4 saatlik yürüyüşün sonunda moralsizlikten ve yorgunluktan yürüyemez hale geldim. Gücüm kalmadı.. ben Laurensiz napacağım?...
Eğer Laurene bir şey olursa... bunu yapan herkesi öldüreceğim..hatta yapanlarla kalmayacağım. Laurenin yaşayamadığı bir dünyada.. bu aptallar neden yaşasın ki?
İğrenç bir durumdaydım her yere çok duygusuz bakıyordum. Düz yürüyemiyordum sendeliyordum artık, gözlerim zor açılıyordu. Sinirden kafayı yemek üzereydim.
M : Artık yeter, polis çağrıcağım.
C : Saçmalama Mikey! Seni yakalarlarsa?
M : Sikimde mi sanıyorsun? Laurenden önemli değil.
B (baji) : Saçmalama! Mikey
Telefonumu çıkarıp polisin numarasını çeviriyorken baji elimden telefonu çekti
B : Mikey! Halledicez
M : NAPCAN AMK
B : Chifuyu! Senin taktığın bileklik!
C : AH DOĞRU! Hemen bakıyorum!
M : Neyden bahsediyorsunuz ?
B : Chifuyu Laurene bir bilekşk takmıştı yerinş gösteren.
C : ARKADAŞLAR BULDUK!
M : NERDE!
C : konumu gruba gönderiyorum
M : Hemen gidelim!
B : Tamam ben bizimkileri topluyorum! Hadi motorlara
Sonunda.. Ama ya laurenin cansız bedenini görürsem.. işte o zaman şu siktiğimin dünyasını yakarım.
bir yandan düşünürken herkes gelmişti ama yetmeyeceğini düşündüğümüz için tüm tomanı uyandırdık 150 kişiydik. Motorlara bindik ve gitmeye başladık. Bir yandan ağlıyor bir yandan sürüyordum şu amına koduğumun motorunu! Yere geldiğimizde direkt daldım fakat kimse yoktu bodrumdalardı! 150 kişi birden daldık. Bodruma.. keşke gelmeseydik...
L-lauren.... Yerde kanlar içinde haraketsizce yatıyordu 2 tane adam vardı birinin elinde sopa... diğerinin elinde elektirik şoku vardı ve elektirik şoku 200'e kuruluydu..... Bu bir insani öldürmeye yeter... Ağlamaya başladım çığlıklar ata ata... adamlara daldım canlarını çıkarana kadar dövdüm baji beni aldı.. ambulans çağırdık
Ama tek ambulans yetmezdi... beni de kaldırsınlar laurenle beraber benimde ruhum ölür... Çığlıklar ata ata ağlıyordum. Onsuz yapamam, olamaz onsuz yaşayamam!