10. Bölüm

1.4K 82 102
                                    

Ne demeliyim bilmiyordum, Mikey bana bakıyor ve cevap bekliyordu bense gerçekten kafamı toparlamam gerekiyordu.

L : Dur biraz kafamı toplayayım anlatıcam şuan hala olayın şokunu atlatamadım.

M : Tamam biraz düşün

Mikey bana dehşet içinde bakmaya devam ediyordu. Bu mesajın doğrulunu düşündükçe içim daralıyor nefes alamıyorum. Ama değilse bu orospu çocuğuda kim? Bir dakika Mikeyin arkadaşyım demişti!

L : Mikey, Takemichi kim?

M : Takemichi arkadaşım. Lauren noluyor iyi misin?

L : Ben anlatabilecek kadar iyi değilim bence sana mesajı göstermeliyim

M : Ne mesajı

Çok açık ortadaydı ki Mikey korkuyordu ama belli etmemeye çalışıyordu soğukkanlı kalmaya çalışuyordu.

Ona mesajı gösterdiğimde benimle aynı şeyleri düşündüğünden eminim.

M : Takemichi böyle bir konuyla şaka yapacak biri değil, hele ki tanımadığı birine...

...

Lauren kalkıcak mısın?

Yavaş yavaş gözlerimi açmaya başladığımda Mikeyin üstündeydim

Yavaş yavaş gözlerimi açmaya başladığımda Mikeyin üstündeydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

M : Günaydın güzelim :)

L : Rüya mıydı?

M : Ney rüya mıydı?

Hemen telefonumu çıkarıp baktım.. öyle bir mesaj yoktu! Takemichiyi sorabilirdim ama gerçekten huzursuzluk istemiyordum

L : Oh be!

M : Dünyadan Laurene bana da anlatsan iyi olur

Kıkırdamaya başladı Mikey
O sıra dedim ki bu kadar tatlı bir çocuk katil falan olamaz!

L : Ow ben senin üstünde kaldı-

M : İnme..

L : Ne?

M : Rahatsan inme bebeğim

L : Ama kolun ağrır

Mikeyin gözünden ;

Lauren yanımdayken, ona dokunuyorken o kadar rahat hissediyorum ki, o benim yanımda ve hiç bir şey olamaz. Kimse ona zarar vermez bu beni o kadar rahatlatıyor ki.

L : Mikey indir beni yürüyüm bende buraya uyumaya mı geldim!
diyerek güldü, ne kadar istemedende olsa onu indirdim.

Trip attığımı anlaması için kollarımı bağladım ve yanaklarımı şişirip kafamı çevirdim
Lauren bunu fark edince güldü ve bana yanaştı bende hemen elimi beline sardım ve onu öptüm. Öyle yürümeye devam ettik.

Mikey x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin