Narozeniny 1/3

390 30 6
                                    

Ahojky, vím, že jsem psala, že těď příběh nenude, ale nudím se a už mi hrabe, takže budou díly, ale krátký. Vážně hodně moc krátký. Omlouvám se za chyby a doufám, že se bude líbit.

Pohled Vojty:
Ráno jsme se s ostatními domluvili, že Viu k narozeninám překvapíme. Já na dva dny odjedu nebo spíše pojedu k ní domů a tam budu až do jejích narozenin. Štěstí její mamka souhlasila, takže překvápko může začít.
Pohked Violi:
Ráno mě probudila vůně palačinek. Otevřela jsem oči a vedle na polštáři ležel tác s palačinkami a sklenice jahodového kektejlu. 'Tohle mívám k narozeninám. Že bych na něco zapoměla?' Projelo mi hlavou. Byl u toho ještě papírek. Vzala jsem ho začala číst.
'Musel jsem něco zařídit. Pryč budu pár dní. Ve svém pokoji máš menší dárek. Promiň, že jsem ti to neřekl dřív. Vše nejlepší k tvým narozeninám, které budeš mít za dva dny. Vojťálec'
"Já budu mít narozeniny? Jak jsem na ně mohla zapomenout? Bude mi šestnáct. Sweet sixteen." vyjekla jsem na celý pokoj. Po chvíli jsem ovšem posmutněla Snědla jsem snídani, vyběhla jsem z pokoje a rovnou do svého nahoru. Vešla jsem a na posteli ležela obří krabice převázaná obří modrou stuhou a vedle 'té' krabice menší, také převázaná modrou stuhou. Rozvázala jsem u obou stuhu a otevřela nejdříve tu velkou. Zatajil se mi dech. Byly v ní červené šaty až ke kotníkům, bez ramínek, s černou stuhou kolem pasu. V té menší byly boty na klínku.
"Takhle zbytečně utrácet." řekla jsem si sama pro sebe. Hned jsem si vše museka vyzkoušet. Zamkla jsem dveře a oblékla si šaty a vklouzla do bot. Stoupla jsem si k zrcadlu a jako by přede mnou stála úplně jiná osoba. Někdo zaklepal na dveře.
"Moment." odpověděla jsem. Raychle jsem se převlikla zase do normalního oblečení a vylezla.
"Vše nej a jde se na narozeninové nákupy." řekla Evee a už mě táhla pryč.

*****************************************
Už asi tři hodiny prolejzáme Mercury Centrum v Českých Budějovicích a máme minimálně padesát tašek.
"Nehajdeme někam na jídlo? Mám docela hlad." řekla jsem. Došli jsem do nějakého bufetu. Najedli jsme se a šli na autobus. Jeli jsme zpět domů.

Pohled Evee:
Ráno jsme k Chrisen, Lukym a Marou dostali od Vojty důležitý úkol. Já měla za úkol zabavit Viu na celý den a ostatní doma připravují překvapení. Vojta jel k ní domů a vrátí se za dva dny. Viu teď vezmu na dva dny ke mě. Doufám, že nás neprokoukne. Dojeli jsme a sli rovnou k nám.
"Ehm... co děláme u tebe doma?" zeptala se nechápavě.
"Kluci musí něco ve vile přestavět a may bychom se jim tam jen pletli." plácla jsem první hovadinu, co mě napdla. Tyhle dva dny budou docela krušné.

Tak jo snad se líbí. Vím, že tam jsou samé hovadiny, protoze jsem nějaka zablokovaná a nedokážu pořádně nci vymyslet. Potěší nějaké vote, koment a hlavně přečtení. Zatím pa pa.

New life (New element cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat