Problémy

386 34 4
                                    

Ahooooj, je tu další díl. Omlouvám se, že teď dlouho nebyla, ale měla jsem zraněnou ruku a psát levou bylo strašné. Tím to vám to chci vynahradit. Takže po asi 100 letech je tu pokračování této (ne)zajímavé story. :*


Tančili jsme asi až do jedné ráno. Byla jsem už docela unavená a rozplácla se na zemi. Nakonec jsme na zemi skončili všichni. Byla jsem mezi posledními, co usnuli, protože jsme si s Vojtíškem povídali. Zavírali se mi oči a tak jsem mu usnula na hrudi. Nevím jestli jsem usnula z únavy nebo mě uspalo jeho bijící srdce. Vzbudila jsem se někdy kolem půlnoci. Všichni kolem spali. Opatrně jsem se vymanila z Vojtovo objetí a šla se napít.

"Proč nespíš?" ozval se za mnou chraplavý hlas.

"Jen jsem se šla napít." usmála jsem se na Chrise. Vyndala jsem skleničku, napustila vodu a na ex vypila. Opláchla jsem skleničku a položila do okapávače. Otočila jsem se a šla si opět lehnout. Začala mi být zima a tak jsem potichu rozdělala oheň v krbu, co byl v obýváku. Sedla jsem si naproti a sledovala plápolající oheň. Najednou mě někdo zezadu objal a políbil na krk.

"Proč nespíš?" zeptal se Vojta.

"Nemůžu spát." odpověděla jsem stále se zrakem upřeným do ohně.

"Aha... ale víš, že máš zítra ještě školu. Měla bys jít spát." řekl. Usmyslila jsem si, že zůstanu u krbu a tak jsem si lehla. Ještě chvíli jsem hypnotizovala oheň a poté usnula.

Pohled Vojty:

Vzbudil mě praskající oheň. Před krbem seděla moje princezna. Přišel jsem k ní, objal ji a políbil na krk.

"Proč nespíš?" zeptal jsem se.

"Nemůžu spát." odpověděla stále se zrakem upřeným do ohně.

"Aha... ale víš, že máš zítra ještě školu. Měla bys jít spát." řekl jsem. Lehla si u krbu. Ještě chvíli se dívala do ohně a pak usnula. Opatrně jsem si lehl vedle ní a během chvilky usnul taky. Vzbudil jsem se až ráno. Otevřel jsem oči. Bylo kolem deváté a Via pořád tady.

"Lásko, zaspala si." vzbudil jsem ji trochu nervozně.

"Ano, já vím. Vypla jsem budík, protože se mi nechce do školy." řekla klidně a spala dál.

"To teda ne, dneska do školy jdeš!" zvýšil jsem hlas.

"Tak mě chyť a přesvědč." řekla, zvedla se a utíkala někam nahoru. To jí jako mám vážně chytat? No jak chce. Zvedl jsem se taky a běžel za ní nahoru. Koukl jsem do všech pokojů, ale nikde jsem ji nenašel. Ani v pokoji a neměla tam ani školní tašku. Třeba šla do školy. Ze zdola se ozvala rána a pak jako by se rozbila sklenička. Běžel jsem se podívat a na zemi ležela Evee s pořezanou nohou. Proč není ve škole? To teď nebudu řešit.

"Co se stalo?" slyšel jsem vyděšenou Viu, která běžela ze shora. Sakra, kde ta malá potvůrka byla.

"Evee, co se stalo?" přiběhli jsme k ní. Via se jí pokoušela zastavit krvácení a uklidňovala ji. Já zavolal záchranku a Lukáše. Luky dorazil ještě před záchrankou. Chviličku po něm přijela a i záchranka. Naložili Evee a odvezli ji. Luky jen s nimi.

"Pomoz mi to tu uklidit." zašeptala Via.

"Běž si sednout, já to uklidím." řekl jsem. Zvedla se a sedla si na gauč. Já uklidil krev a šel za ní.

"Bude v pořádku. Uklidni se." sedl jsem si k ní a pevně ji objal.

"Jak se mám sakra uklidnit, když moje nejlepší kamarádka málem vykrvácela!" vyštěkla po mě.

"P-p-promiň." omluvila se.

"To je v pořádku. Chápu tě. Ale musíš se uklidit. Takhle ničemu nepomůžeš." řekl jsem a dál ji uklidňoval.

"Zavolám Lukymu. Je to už docela dlouho a ještě se neozval." řekl jsem a vyndal z kapsy mobil.

"Luky, jak je na tom?" zeptal jsem se, když to konečně zvedl.

"Vypadá to....


Tak dopsáno. Snad se líbilo. Potěší nějaký vote, koment a přečtení. Klidně to můžete kritizovat. Těší mě každý pozitivní koment, ale pokud k tomu máte nějaké připomínky tak je klidně napište. Dobrou noc a krásné sny.

Ještě něco napíšu, ale jen menší info.

New life (New element cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat