1.

240 10 0
                                    

Sziasztok! A könyvet akkor ajánlom elovasni, ha már láttad a netflixes Sherlock Holmest, mert csak úgy fogod érteni teljesen. A fejezetek között nem fogok írni, szóval ha bármi kérdés van akkor kommentbe írjátok le és én majd szívesen valaszolok. És persze annak is nagyon örülnék, ha minden fejezet végén csillagoznátok(ez annyit jelent, hogy a kis üres csillagot meg kell nyomni) Jó olvasást mindenkinek!🥰

John szemszöge(Baker streer)
-Sherlock! Gyere, már vagy tíz perce hívott Lestrade-ordítottam fel a lépcső aljáról.
-Megyek már, hiszen nélkülem úgysem tudnak egy ügyet sem megoldani-mondta büszkén Sherlock és már ott is termedt mellettem.

Gyorsan fogtunk egy taxit, és már ott is voltunk a helyszinen amit Lestrade telefonon átköldött. A felügyelő már ott várt bennünket, és amint kiszálltunk, már el is kezdte mondani, hogy mi történt.

-Holttestet talált egy fiú a folyó melletti mocsarasban, és kihallgattuk, de minden hiába, semmi szolgálható információval nem segítette meg a nyomozást-hadarta az információkat Lestrade.
- Hol a holttest?-csak ennyit kérdezett Sherlock a maga megszokott módján.

Lestrade oda is vezetett minket, és nyomozótársam már el is kezdte mondani az ő véleménye szerint egyszerűen megfigyelhető infokat.
-Huszas éveiben járt a hölgy, nemrég szakított barátjával, mert másba szeretett bele, de a féltékeny barát ezt nem tudta feldolgozni, ezért egy csendes beszélgetésre hívta a hölgyet, este hét órára a híd közepére, de a beszélgetésből vita lett, és lelökte a hídról. Ja és a hölgyet Gáspár Andreának hívják. Márcsak annyi a teendő, hogy megkeresik a volt barátját, és letartóztatják. Ne aggodjanak rögtön be fogja vallani,hiszen a bűntudat biztosan mardossa, hamár megölte szerelmét-mondta Sherlock nemes egyszerűsséggel, majd rámkacsintott és elindult a taxink felé.
Rámosolyogtam Lestradre és Sherlock után futottam.

-De hogyan?- egyszerűen nem értem hogyan tudtad ilyen egyszerüséggel, és gyorsasággal megoldani ezt az ügyet.
-Nos elég egyszerű, hiszen minden nő egy szakítás után parfümöt és körömlakkot cserél, és neki frissen voltak festve a körmei, és új parfüm illata volt, miközben a régi is érezhető volt. Ezenkívül a találkozó ideje a karjára volt írva, nehogy elfelejtse-mondta Sherlock.
- Oh így már érthető, de egy dolgot még mindig nem értek. Honnan tudtad,hogy Gáspár Andrea a neve?-kérdeztem teljes értetlenséggel.
-Shh-hajolt hozzám közelebb-ne mondd el senkinek, de a nő zsebében ott volt a személyie amit Lestrade biztosan nem vett észre és hát azon rajta volt-kuncogodt Sherlock és egy pajkos mosollyal jutalmazott.

Nemtudom miért, de teljesen elállt a lélegzetem, és teljesen lefagytam attól, hogy Sherlock közelebb hajolt hozzám. Hogy nehogy észrevegye ezt, gyorsan nevetni kezdtem hogy erre nemtudtam rájönni, és már kezdtem azt hinni, hogy Sherlock tette, pedig csak szemfüles volt.
Meg is érkezdtünk a baker streetre, és Sherlock már ki is pattant a taxiból. Én mentem tovább az én drága Rosimhoz, és végig azon kattogott az agyam, hogy miért volt ma ilyenledves hozzám Sherlock és miért fagytam le amikor közelebb hajolt hozzám....

Mélyről feltörő érzések(Johnlock fanfict)Onde histórias criam vida. Descubra agora