Kapitola 3. začátek konce a konec konce

7 1 0
                                    

Když to Brom doposlechl, někdo po něm něco hodil a uspalo ho to. věděl, že konec není a štvalo ho to, ale už s tím nic neudělal.

Pohled vzpoura-mužů:

konečně k nám přišel a jsem na hlídce. povídám si se strážným, který je vedle mně. právě jsem mu řekl o lodi a on mi pomohl zhasnout. řekl jsem mu, ať jde za kapitánem a on šel. hodil jsem šutr na dveře a potichu je otevřel. muži se schovali. je to strašně dlouhý, ale musíme čekat. já zase hlídkuju a muž je ve hnízdě. práve vešel kapitán, který chtěl něco říct, ale už to nestihl a zemřel. jeho doprovod se rozběhl dolů, takže se plán pozměnil a muž ve hnízdě je musel postřílet. pak se ostatní postarali o kormidelníka. muži vtrhli na místo a začal boj. muž ve hnízdě jakože vystřelil a já jakože umřel.  doplazil jsem se ke hnízdu, protože u mně nikdo nebyl. všechen tlak šel na kormidlo, ale naši ho dobře bránili. vylezl jsem tam a muž mi podaal druhý luk, který měl kdyby se něco posralo. společně jsme teda stříleli na kormidlo, ale pak jsme se otočili a zjistili, že z druhé strany se plazí muži na zemi. ty jsme taky postříleli. pak jsme ale zjistili, že naši to nedali a všichni se teď hrnou na nás. proto jsme je stříleli. je to strašný adrenalin, protože vím, že nám ty šípy dojdou. pak budeme muset skočit. přesto je ale zabíjíme v zoufalé snaze se alespoň pomstít za naše životy. šípy nám už docházejí, ale loď se začíná naklánět. muži, co lezou k nám do hnízda padají do vody. my se ale držíme. loď už je docela nakloněná, ale dál se naklánět přestala. muži lezou po straně, kde jim to náklon zlehčuje. musíme šetřit. vidíme naše muže, jak jsou na člunu a jak nám házejí další a další šípy. pak nám ale vyhodili látku a nějakej hnus, kterym se na ni dalo psát. napsal jsem jim, ať nám hodí lano a ať jdou za náma nahoru. pak se sklouznou, schodí muže kteří lezou a budou dole bojovat. když konečně vylezli, začali jít dolů. pomalu se lodi zmocňujeme. začala se ale zase neklánět a musíme díru ve dně lodi zacpat. to se povedlo a tak se nenakláníme. najednou úplně všichni vylezou ke kormidlu a zjistíme, že dva metry před náma je útes. všichni dáme dočasný mír a společnými silami dáváme loď dohromady. když se nám podařilo zakotvit, tak se vítr otočil a hnal nás od útesu. kotvu jsme přendali tak, aby se nemohlo stát to, že se vítr zase otočí a nenapere to s náma na ten útes. pak se oni vzdali pod podmínkou, že je necháme na lodi. plán se vydařil. ten, co se uskutečnil byl plán číslo 7. nakonec se vzdali a my jsme převzali kontrolu nad lodí. když jsme převzali kontrolu, došlo nám taky to, že z lodi vedle nás, o které jsme taky nevěděli, jdou vojáci na tu naší.

Země FalikoruntKde žijí příběhy. Začni objevovat