Kapitola 10. pár let na to

5 2 0
                                    

po tom, co se Brom konečně dostal na pevninu, zajali ho v Morisu. právě tam se přesuneme.

nějakej voják mi oznámil, že mám návštěvu. zeptal jsem se kdo to je, ale on mi to neřekl. jen s eklidně zeptal, jestli ho chci vidět. proto jsem zvolil taktiku vosrat to. řekl jsem mu, ať jde ke mně a ať ukáže svou sílu. on nemohl odmítnout, tak jsme se začali prát. následně jsem mu proklouzl mezi nohama, dal mu pěstí do rozkroku a chtěl utéct, jenže on mně chytil a dal mně před sebe. následně jsem mu ruku vykloubil. na to se mi koleno prohnulo na druhou stranu a já jsem se svalil. kopáním jsem ho ale donutil, aby se svalil taky. ještě nikdy jsem neviděl někoho tak silnýho. kopl jsem po jeho hlavě, jenže on mně vzal za nohu a odhodil za sebe, přičemž jsem mu dal do hlavy. on si mně hned stáhl zpátky, ale já jsem ho natolik fláknul po ruce, že mně pustil. spadl jsem na něj a on měl problém se dostat nahoru. nakonec to vyřešil tak, že mi dal perdu do břicha a když jsem se mu poblil na hlavu, vyskočil a následně mu zaskočily jeho blitky. za chvíli s eto ale zase srovnalo a my jsme si byli rovní. chvíli jsme se obskákávali, když jsem začal mluvit. uprostřed klidného mluvení jsem zaútočil a on se jen tak vzpamatoval. oplatil mi to kopem po rozkroku, ale já jsem se kopu nebránil a jen jsem využil jeho kopu proti němu. udělal jsem to tak, že jsem mu na nohu hodil bodláky a on, když si nohy dával k sobě, popíchal si i tu druhou. kde jsem vzal bodláky? u něj v kapse. následně vytáhl meč a já jsem mu ho vyrazil z ruky. vzal jsem si ho a prohodil strany. teď byl u stěny a tasil MŮJ nůž. nechápu jak ho našel, ale po chvíli mi dal nabídku že zbraně vyměníme. to jsem přijmul. hned jak jsme začali šermovat, výhoda mého nože se projevila. jeho čepel byla na dvě půlky. proto bodl, ale já jsem to vykryl. pak jsem bodl já a on na mně místo obrany hodil ten svůj paskvil. ten mně zasáhl, ale jen mně škrábl. pak jsem mu nabídl, aby se vzdal, ale on nic. vytáhl pravý bytelný meč. hne djak jsme se střetli, na jeho meči se objevila jiskra a čepel vzplála. on se napoprvé lekl, ale pak začal zkušeně šermovat, dokud nás nepřerušil starosta Morisu a oba dva nás nechal vyhodit do moře. voják, co nás vyhazoval nám popřál hodně štěstí.

Země FalikoruntKde žijí příběhy. Začni objevovat