*lub w jakich okolicznościach*
Golden Era:
Harry Potter: *w trakcie pisania*
Ron Weasley: Podczas drugiego zadania...
Draco Malfoy: Byłaś wtedy na 4 roku. Wracaliście akurat pociągiem do domu na święta. Nie mogłaś znaleźć wolnego przedziału , aż w końcu błądząc między przedziałami dostałaś się do tak zwanej „strefy VIP dla ślizgonów" , czyli na sam koniec ostatniego z przedziałów.
Cedrik Diggory: *w trakcie pisania*
Marauders Era:
James Potter: W Miodowym Królestwie. Chciałaś kupić czekoladę dla Remusa , jednak on też miał taki zamiar...
Syriusz Black: W twoim dormitorium. Nasz kochany Black przyszedł do swojej nowej dziewczyny , kiedy brałaś w najlepsze kąpiel...
Remus Lupin: Podczas przerwy świątecznej postanowiłaś wstąpić na ulice Przekątną, która o tej porze roku była cała udekorowana świątecznymi dekoracjami. Odbywał się tam również targ Bożo Narodzeniowy , którego nie mogłaś przegapić. Gdy chciałaś zamówić sobie trochę gorącej czekolady z piankami i cynamonem spotkałaś przy okazji Remusa...
Regulus Black: Na twoim 4 roku , a jego 5. W tych samych okolicznościach co po raz pierwszy. Wyjątkowo tego dnia , zostawiłaś przez przypadek różdżkę w bibliotece i kiedy zawróciłaś po nią twoją drogę zagrodziły dwóch goryli...
Inne:
Tom Riddle: *jeszcze wymyślam*
Rozdział nie jest kompletny, ale chciałam już go wstawić, by ta książka tu nie umarła z braku mojej ostatniej aktywności. Jeżeli więc czytasz o jednej z postaci, których nie napisałam to bardzo cię przepraszam i obiecuję, że juz nie długo pojawi się z nimi rozdział :D
CZYTASZ
Harry Potter - Preferencje i one shoty
Fanfictionpotrzebowałam roku by wstawić nowy rozdział See you next year.. or not 😚