- Louis William Tomlinson! - nastolatka obudził krzyk matki dobiegający z dołu. - Chodź tu w tej chwili!
Oops...
Chyba zaspał do szkoły...
Wstał nakładając na siebie przypadkowe dresy i zbiegł po schodach. Z chwilą wkroczenia do kuchni poczuł na sobie wściekły wzrok mamy.
- Jak wyjaśnisz mi swoją nieobecność w szkole? Jest po dziewiątej.
- Przepraszam mamo, zaspałem... Źle się dzisiaj czuję, mogę zostać? - czuł się niewyobrażalnie źle zadając to pytanie. Wiedział, że ją tym zawiedzie ale jego głowa domagała się spokoju.
- I tak jesteś spóźniony - kobieta westchnęła w odpowiedzi. - Dobrze, zostań, ale dobierzesz swoje rodzeństwo po południu, okej?
- Dziękuję mamo, kocham cię.
- Ja ciebie też Boo, pamiętaj żeby coś zjeść, do zobaczenia wieczorem - powiedziała całując szatyna w czoło a potem wyszła z domu.
Przez chwilę patrzył na drzwi aby potem wziąć z kuchni kawę wraz z hot-dogiem, który swoją drogą nie wiadomo co tam robił (chociaż, jak twierdzi Louis, liczy się to, że był dobry), i skierować się do pokoju. Usiadł na łóżku konsumując śniadanie. Przez jego głowę przebiegały miliony niepotrzebnych myśli, musiał się jakoś od tego odciąć, więc napisał do swojego przyjaciala.
Lewis👹
Dlaczego mnie nie przypilnowałeś
wczoraj arabie jeden?Arab🌯
Ciesz się, że zawiozłem cię
do domu a nie narzekaj Tomlinson.
Rzadko bywasz aż tak nieznośny jak
wczorajLewis👹
Co masz na myśli?Arab🌯
To co napisałem. Najpierw mi
uciekłeś i wychlałeś całą wódkę
zanim cię znalazłem (nie wspomnę
o tym, że piłeś beze mnie)
Arab🌯
A potem znowu zniknąłeś żeby
flirtować ze Stylesem przy whisky
Arab🌯
Musiałem cię siłą od niego odciągaćLewis👹
Co kurwa?Arab🌯
Ty, Louis William Tomlinson
i Harry Edward Styles
flirtowaliście po pijaku.
Strasznie nie profesjonalnie swoją
drogąLewis👹
Odezwał się mistrz podrywuArab🌯
Na pewno radzę sobie lepiej niż tyLewis👹
Jeb sięArab🌯
A wiesz, że mam w planach?Lewis👹
Ja pierdoleArab🌯
Kogo tym razem? Stylesa?Lewis👹
Może. A co, zazdrosny?Arab🌯
Pfffff, chciałbyś...Lewis👹
Awwwh, Zaynie
Lewis👹
Spokojnie
Lewis👹
Ciebie też mogę
Lewis👹
Ale najpierw Harry, był pierwszy w
kolejceOdłożył telefon na szafkę z lekkim uśmieszkiem zanim nie zaczął analizować co się wydarzyło ostatniej nocy.
Kurwa, kurwa, kurwa, kurwa, kurwa... Ja nie- To nie może być prawda, nikt nie powinien wiedzieć, że flirtowałem z kimś takim jak Styles po pijaku, od razu zaczną się plotki o nas...
CZYTASZ
Lie To Me
FanfictionTypowe opowiadanie, jeśli nie chcesz nie czytaj. Nie sądzę również żeby miało potencjał na coś co odniesie jakiś większy sukces będąc książką wartą polecenia, jednak jeśli masz ochotę - zapraszam, życzę miłej lektury ^^ Louis Tommo Tomlinson nie jes...