Iată că am mai avut parte de o noutate în descoperirile mele. O noutate care la început mi-a adus un iz de necunoscut și de șovăială în legătură cu rezultatul final, care îmi părea atât de îndepărtat în perfecțiunea lui splendidă, ce poate mi-ar fi atins coardele sufletului undeva. Totuși am ajuns să țes o barieră între acea imagine ireală și cea ce reflectă priceperea mea stângace, încă în dezvoltare.
Am amestecat contrastul dintre viloet și negru, astfel încât culoarea și nonculoarea să se împrietenească în ilustrație. Penele negre au fost umplutura care a încercat a da, viață atmosferei misterioase imprimate. Iar portalul m-am străduit al pune în acea lumină orbitoare, care să creioneze mirosul coperții, specific de fantezie.
Ochii au fost elementele care sincer la început, mi-au dat bătăi de cap, deoarece credeam că n-am să găsesc un material prezentabil, care să nu ruineze aspectul nițel realistic. Însă m-am ciocnit de ideea ispititoare, de a construi un soi de ramă din globuri oculare în jurul portalului, ca simetria să contureze o așezare în coperta propriu-zisă și să invoce misterul din spatele ei. Simplitatea și-a găsit locul ușor printre aceste elemente, nepermițând o multiplicare a culorilor, sau apariția efectelor exagerate, pentru o ilustrație realizată din două nuanțe principale.Acum la această oră a dimineții, revenind cu forțe noi, sunt aici afișând cea ce am realizat. Dragă b3njii, am încercat a ține cont de tot cea ce mi-ai scris în comanda ta, însă nu sunt sigură dacă am ajuns să realizez o copertă care este cu totul țesută pentru a îmbrăca lucrarea ta. Mai jos am afișat în preview, rezultatul final al coperții. Dacă există vreun lucru care nu îți place și vrei să modific, te rog să îmi spui.
Ca și plată nu îți cer decât să arunci un mic ochișor peste cartea mea ,,Origini uitate" și să îmi scrii o părere despre ce ai citit.
-- Obligatoriu, țin să menționez, că pe durata folosinței graficelor, în descrierea cărții cărora aparțin, creditoarele nu trebuiesc să lipsească, în respect pentru munca mea. --
Coperta va trimisă în privat, ca și versiunile reeditate (dacă este cazul).Să ai o zi frumoasă!
~ Lyndsey Diamond S.
CITEȘTI
,,𝑺𝒑𝒂𝒓𝒌𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒍𝒂𝒙𝒚" - 𝑪𝒐𝒗𝒆𝒓 𝑺𝒉𝒐𝒑 #2
Ngẫu nhiên||Cover shop #2|| ~ Poate sună la fel de comun și lipsit de originalitate, ca și alte idei de evoluție sucite și contorsionate pe toate părțile pe această platformă, dar ,,Sparkle of the Galaxy" este un nou pas spre cea ce îmi doresc de la...