~Reguli și formular~

604 28 162
                                    

Cea ce voi înșira aici, este minimul respect pe care îl doresc și de care am nevoie, atunci când colaborez cu voi, doritorii și cărțile voastre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cea ce voi înșira aici, este minimul respect pe care îl doresc și de care am nevoie, atunci când colaborez cu voi, doritorii și cărțile voastre. Cum am mai susținut și în introducere, n-am să mai fiu permisivă. Nu voi mai permite nici cea mai mică încălcare a acestor reguli, deoarece doresc ca tot cea ce veți vedea aici să fie respectat. Prin aceste lucruri subliniez că strictețea va fi seriozitatea pe care am să o îmbrățișez în această nouă ediție. Însă aș dori ca nimeni din cei care vor apela la serviciul meu, să-mi încalce aceste reguli atât de evidente și de simple, ca să nu fiu nevoită să taxez cu exludere.

Prin urmare regulile sunt următoarele:

1. Respectul și seriozitatea nu trebuie să lipsească din formularele voastre. Atâta timp cât eu voi lua în serios o comandă și o voi realiza, nu vreau să mă trezesc apoi că proprietarul comenzii s-a răzgândit să-mi mai dorească ajutorul. Doresc ca atunci când realizez o comandă, rezultatul muncii mele să fie folosit.

2. Nu sunt adepta formularelor, alcătuite din câteva cuvinte. Am nevoie ca formularele voastre să fie cât mai detaliate. Să conțină lucruri esențiale despre aspectul coperții, dar și despre conținutul cărții, personaje, lumea în care se desfășoară acțiunea, elemente care să mă îndrume, spre a croi o hăinuță cât se poate de legată, de ideea și sâmburele din interiorul poveștii. Nu mai accept formulare atât de incomplete.

3. Creditarea în descrierea cărții trebuie să fie un semn de respect pentru ajutorul și timpul pe care l-am acordat și nu mai accept să fie inexistentă nicăieri în carte.

4. Aș vrea ca lucrările la care vă voi ajuta să fie cărți serioase. Nu mai sunt tentată să îmi irosesc timpul pe coperți de cărți fan fiction de niciun fel și nici cărți care nu au nici măcar un firicel de legătură cu literatura.

5. Formularele voastre trebuie să se afle într-un singur comentariu în care va exista, o parolă care să-mi arate că ați acordat atenție regulilor, aceasta fiind: ,,galaxy".

6. Perioada de folosință a coperților mele trebuie să respecte cel puțin un interval de două săptămâni, altfel voi fi nevoită să cred că na-ți dat nici o fărâmă de respect muncii mele.

7. Pentru că și eu am nevoie la rândul meu de mici păreri, aș dori ca atunci când efectuați plățile pe care le primiți atunci când coperțile sunt gata, să fie cu minimul de strădanie. Nu doresc să-mi înșirați romane întregi despre cartea mea, dar nu vreau nici s-o tratați cu silă din vina obligației de a plăti.

8. Aș vrea că lucrările la care sunt destinate comenzile să fie publicate, sau atunci când voi finaliza comanda la fiecare să fie automat postate pe platformă.

Așa fiind spuse, acestea sunt toate regulile, la care țin să nu le treceți cu vederea. Nu mi-a plăcut nici mie să le dau ființă pe această filă, dar ori unde, este nevoie de ele, ca tot cea ce realizăm împreună, să fie în acea armonie la care aspirăm cu toții.

Cu o mic pas mai în spate veți întâlni și formularul în care va fi nevoie, să completați, cu tot cea ce aspirați la hăinuțele pentru cărțile voastre.

~ Formular

1. Titlul și autorul cărții (se poate adăuga aici și numele seriei, numărul volumului sau subtitlul cărții etc. dacă este cazul).

2. Culori predominante ( cele care reprezintă atât coperta cât și semnificațiile din conținut).

3. Modelele personajelor ( numele modelelor care le reprezintă, aspectul lor, așezarea lor în copertă, caracteristici fizice cât și morale ale personajelor în sine).
*Dacă nu există preferințe de apariție a personajelor în conținutul ilustrației coperții, se va trece peste acest punct din formular.

4. Ilustrația în sine ( care trebuie să apară ca fundal al coperții. De exemplu: un castel, un conac, un peisaj etc. Aceasta trebuie să fie în legătură cu conținutul.)

5. Elemente și simboluri reprezentative ( care pot ține loc personajelor, în caz de preferință.)

6. Amănunte despre firul ideea poveștii ( lumea în care se petrece acțiunea, genul cărții, descrierea acesteia, cât și elemente definitorii legate de conținut.)

7. Alte detalii suplimentare ( citate reprezentative etc.)

8. Trei tag-uri ( care să înștiințeze și alți doritori interesați).

Așadar am ajuns la finalul acestei file, cu o clarificare mai bună a cea ce înseamnă pentru mine, o nouă aventură spre experiență și pentru voi un nou magazin de haine pentru lucrările voastre. Sper doar să nu vă încâlciți mai sus pe la reguli și să nu vă lăsați trași de reticență. Sunt deschisă cu oricare dintre voi și aștept cu drag fiecare solicitare, atât timp cât va respecta tot ce am înșirat mai sus.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
,,𝑺𝒑𝒂𝒓𝒌𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒍𝒂𝒙𝒚" - 𝑪𝒐𝒗𝒆𝒓 𝑺𝒉𝒐𝒑 #2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum