A devenit o ușoară obișnuință să mă avânt în universul cotidian al acestor tematici cu iz de mafia romance. Ilustrația este definită pe același tipar bătut în cuie. Nuanțele închise și misterul proeminent predomină în armonia, care se cere în mod natural într-o serie de lucrări. Iar tematica este aceeași îmbinare a atmosferei, în care petele de sânge sunt arta care definește intriga înfiripată înăuntrul țesăturii. Totuși sinceritatea nu-mi permite a nu mărturisi un sentiment ce nu mi-a dat pace. Lipsa acelui licăr de entuziasm pe care l-am avut în procesul de creație, al primei lucrături de acest gen m-a iritat într-un fel pe atât de enervant pe atât de risipitor. Am schimbat materiale, am mixat culori, am căutat fel și fel de improvizații și am tot scotocit în lung și în lat șovăind, mai mult decât ar fi trebuit, căci nemulțumirea pe care am avut-o nu m-a lăsat nicidecum în pace.
În cele din urmă am ajuns la un rezultat care să mă mulțumească măcar parțial.Ilustrația invocă astfel intriga misterioasă care reflectă interiorul lucrării, dar și tematica specifică unui astfel de conținut. Iar îmbinarea dintre roșu și negru este un element de asemănare între această țesătură și restul celorlate care au legătură împreună cu ea.
Dragă alexandra_ale_author, mai jos în preview-uri se află rezultatul final al coperții tale. Îți mulțumesc încă o dată pentru toată susținerea pe care mi-o acorzi. Ca o mică prevenție la ce vei vedea mai jos, îți mai spun că dacă există vreun lucru care nu îți place și vrei să modific te rog să îmi spui.
-- Obligatoriu, țin să menționez, că pe durata folosinței graficelor, în descrierea cărții cărora aparțin, creditoarele nu trebuiesc să lipsească, în respect pentru munca mea. --
Coperta va trimisă în privat, ca și versiunile reeditate (dacă este cazul).Să ai o zi frumoasă!
~ Lyndsey Diamond S.
CITEȘTI
,,𝑺𝒑𝒂𝒓𝒌𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒍𝒂𝒙𝒚" - 𝑪𝒐𝒗𝒆𝒓 𝑺𝒉𝒐𝒑 #2
De Todo||Cover shop #2|| ~ Poate sună la fel de comun și lipsit de originalitate, ca și alte idei de evoluție sucite și contorsionate pe toate părțile pe această platformă, dar ,,Sparkle of the Galaxy" este un nou pas spre cea ce îmi doresc de la...