O nebunie de nuanțe sau adunat aici în această țesătură întoarsă pe toate părțile. De la negrul cel mai întunecat la portocaliul cel mai deschis, toată această încărcătură este una dintre cele mai complicate lucrături pe care am realizat-o în ultimul timp.
Atunci când te pune la încercare lipsa pieselor de compoziție, procesul de lucru se lungește și se tot lungește până ajungi să dai viață celor mai ciudate idei care îți tranversează mintea, doar ca să-i dai de capăt cumva. Așa am mestecat eu la această lucrătură, încercând să aduc un rezultat cât de cât în limita decenței.
M-am străduit să ilustrez personajul așa cum era precizat în comandă. Am căutat o vestimentație destul de pliabilă pentru tematica conținutului pe care îl reprezintă și am încercat să respect în același timp și detaliile cerute. Asta mi-a dat cel mai mult bătăi de cap, pentru că n-am găsit ceva mai bun care să se potrivească mai bine. Cercul din jurul personajului a trebuit să-l las într-o formă mai strălucitoare pentru a putea fi observat.
Legat de ilustrație am adus în peisaj culorile precizate, dar și o mică priveliște care să se contopească cu genul fantasy prezent în carte. Iar restul efectelor cât și urmele fade de jos ale ceasurilor, au rolul de a accentua legătura cu titlul și conținutul pe care coperta îl va îmbrăca.Dragă Livianicola cea ce am realizat mai jos în preview este rezultatul final al coperții tale. Am avut câteva devieri de la detaliile precizate în comanda ta. Însă dacă există vreun lucru care nu îți place și vrei să modific te rog să îmi spui.
Deoarece este a doua comandă primită de la tine, plata este exclusă.
-- Obligatoriu, țin să menționez, că pe durata folosinței graficelor, în descrierea cărții cărora aparțin, creditoarele nu trebuiesc să lipsească, în respect pentru munca mea. --
Coperta va trimisă în privat, ca și versiunile reeditate (dacă este cazul).
Să ai o zi frumoasă!
~ Lyndsey Diamond S.
CITEȘTI
,,𝑺𝒑𝒂𝒓𝒌𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒍𝒂𝒙𝒚" - 𝑪𝒐𝒗𝒆𝒓 𝑺𝒉𝒐𝒑 #2
Diversos||Cover shop #2|| ~ Poate sună la fel de comun și lipsit de originalitate, ca și alte idei de evoluție sucite și contorsionate pe toate părțile pe această platformă, dar ,,Sparkle of the Galaxy" este un nou pas spre cea ce îmi doresc de la...