𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒆𝒔 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒊𝒏𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓, 𝒔𝒉𝒆 𝒎𝒆𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈. 𝑨𝒎 𝑰 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒖𝒄𝒊𝒏𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 ?
"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒚 𝒘𝒆 𝒈𝒐 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒏𝒄𝒉 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒊𝒕?"
𝑯𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒔𝒐 𝒅𝒆𝒆𝒑, 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒔𝒆𝒂,𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒐𝒄𝒄𝒂𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒈𝒍𝒊𝒔𝒕𝒆𝒏 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒏𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒎 𝒎𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕.
"𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍?", 𝒉𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒔.
"𝑺𝒐𝒓𝒓𝒚 , 𝒘𝒉𝒂𝒕?"
"𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒚 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒘𝒆 𝒈𝒐 𝒔𝒊𝒕 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒏𝒄𝒉 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆?", 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒂 𝒔𝒆𝒄𝒍𝒖𝒅𝒆𝒅 𝒔𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒑𝒐𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒊𝒗𝒆𝒓.
"𝒀𝒆𝒔"𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒈𝒐 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒑𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒓𝒊𝒅𝒈𝒆 𝒕𝒐 𝒂 𝒏𝒆𝒂𝒕 𝒑𝒂𝒗𝒆𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒓𝒆𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒊𝒕𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒏𝒄𝒉 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒇𝒆𝒆𝒕 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒃𝒂𝒃𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈 𝑺𝒆𝒊𝒏𝒆.
"𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒊𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒐𝒎𝒆?" , 𝒉𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒔.
"𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘."
"𝑰 𝒂𝒎 𝒈𝒍𝒂𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅."𝑮𝒓𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 , 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒆𝒔𝒄𝒂𝒑𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒈𝒉 𝒎𝒖𝒔𝒊𝒄 .
𝑺𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝑺𝒊𝒏𝒂𝒕𝒓𝒂'𝒔 𝑪𝒐𝒍𝒖𝒎𝒃𝒊𝒂 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝑪𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒐𝒍𝒍𝒆𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑩𝒊𝒏𝒈 𝑪𝒓𝒐𝒔𝒃𝒚, 𝑹𝒖𝒅𝒚 𝑽𝒂𝒍𝒍𝒆, 𝑬𝒍𝒍𝒂 𝑭𝒊𝒕𝒛𝒆𝒈𝒂𝒓𝒍𝒅.
𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒐𝒇 𝒂 𝒇𝒂𝒏 𝒐𝒇 𝑻𝒆𝒍𝒆𝒗𝒊𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒔𝒐 𝒗𝒊𝒔𝒖𝒂𝒍𝒊𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒓𝒆𝒄𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒆𝒘 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓.𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒈𝒓𝒂𝒅𝒖𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝑷𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒕𝒐𝒏, 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒗𝒐𝒍𝒖𝒏𝒕𝒆𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒃𝒊𝒐𝒄𝒉𝒆𝒎𝒊𝒄𝒂𝒍 𝒓𝒆𝒂𝒔𝒆𝒂𝒓𝒄𝒉 𝒊𝒏 𝑽𝒆𝒓𝒃𝒊𝒆𝒓, 𝑺𝒘𝒊𝒕𝒛𝒆𝒓𝒍𝒂𝒏𝒅.
𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒖𝒕 𝒐𝒇𝒇 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝑨𝒎𝒆𝒓𝒊𝒄𝒂 𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 4 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒑𝒆𝒓𝒊𝒐𝒅."𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒆𝒆𝒎 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒍𝒐𝒔𝒕 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔."
"𝑰 𝒂𝒑𝒐𝒍𝒐𝒈𝒊𝒔𝒆."
"𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒊𝒏 𝑳𝒐𝒏𝒅𝒐𝒏 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒚 𝒓𝒆𝒕𝒊𝒓𝒆𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒄𝒐𝒏𝒄𝒆𝒓𝒕 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒘𝒆𝒆𝒌, 𝒂𝒓𝒓𝒊𝒗𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚 𝒕𝒐 𝒎𝒆𝒆𝒕 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅."
"𝑶𝒉 .𝑯𝒐𝒍𝒅 𝒐𝒏-𝒅𝒊𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒂𝒚 𝒓𝒆𝒕𝒊𝒓𝒆𝒎𝒆𝒏𝒕?", 𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒍𝒆𝒅 .
"𝑰𝒕 𝒎𝒂𝒚 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒂𝒔 𝒂 𝒔𝒖𝒓𝒑𝒓𝒊𝒔𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝑰'𝒎 𝒕𝒊𝒓𝒆𝒅, 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒘𝒐𝒓𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒏-𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒇𝒐𝒓 2 𝒅𝒆𝒄𝒂𝒅𝒆𝒔 𝒏𝒐𝒘. 𝑨 𝒎𝒂𝒏 𝒈𝒐𝒕𝒕𝒂 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒙" , 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒚𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒚𝒐𝒖𝒕𝒉𝒇𝒖𝒍 𝒈𝒓𝒊𝒏.
𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒏𝒐𝒅𝒔.
"𝑰𝒕'𝒔 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒃𝒊𝒕 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒍𝒚 𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒊𝒔𝒏'𝒕 𝒊𝒕?
𝑯𝒐𝒘 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒘𝒆 𝒈𝒐 𝒔𝒊𝒕 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓" , 𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒕 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍.
𝑻𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒂 𝑲𝒂𝒍𝒆𝒊𝒅𝒐𝒔𝒄𝒐𝒑𝒆 𝒐𝒇 𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝒔.
"𝑰 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒊𝒕'𝒔 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒊𝒇 𝑰 𝒈𝒐."
"𝑰'𝒍𝒍 𝒅𝒓𝒊𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒐𝒎𝒆. "𝑰𝒕'𝒔 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒎𝒊𝒅𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑺𝒂𝒎𝒂𝒏𝒕𝒉𝒂 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒂 𝒄𝒂𝒓 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒗𝒊𝒍𝒍𝒂. 𝑨 𝒈𝒆𝒏𝒕𝒍𝒆𝒎𝒂𝒏 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒂𝒔 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒆𝒎𝒆𝒓𝒈𝒆𝒔.
𝑺𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒔𝒆𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒇𝒂𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒂𝒄𝒌."𝒀𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚. ", 𝒉𝒊𝒔 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒔𝒐𝒇𝒕𝒆𝒏𝒔.
"𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖."
"𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒖𝒏𝒄𝒉 𝒕𝒐𝒎𝒐𝒓𝒓𝒐𝒘"
"𝑶𝒌𝒂𝒚"
"𝑰'𝒍𝒍 𝒔𝒆𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒂 𝒄𝒂𝒓."𝑯𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒊𝒕 , "𝑮𝒐𝒐𝒅-𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍."
𝑨𝒔 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒔𝒆𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒔𝒊𝒍𝒉𝒐𝒖𝒕𝒕𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒎𝒐𝒖𝒔𝒊𝒏𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒏𝒄𝒍𝒆𝒂𝒓 𝒃𝒚 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒑𝒂𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕, 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒅𝒔 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 '𝒄𝒓𝒆𝒄𝒉𝒆'.
𝑺𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒄𝒖𝒃𝒂𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂𝒏 𝒊𝒗𝒐𝒓𝒚 𝒄𝒂𝒔𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒊𝒕.
𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈'𝒔 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕𝒇𝒖𝒍.
𝑺𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒔𝒉𝒆'𝒅 𝒎𝒆𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒕𝒆𝒆𝒏 𝒊𝒅𝒐𝒍 𝒐𝒇 𝑨𝒎𝒆𝒓𝒊𝒄𝒂 , '𝑻𝒉𝒆 𝑽𝒐𝒊𝒄𝒆', 𝒊𝒏 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏, 𝒍𝒆𝒕 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒄𝒊𝒓𝒄𝒖𝒎𝒔𝒕𝒂𝒏𝒄𝒆𝒔.
𝑩𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒂𝒏𝒚 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒐𝒘 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎.
𝑯𝒆 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒆𝒅 𝒔𝒐 𝒘𝒂𝒓𝒎 , 𝒔𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒐𝒓𝒕𝒊𝒏𝒉 𝒂𝒔 𝒊𝒇 𝒉𝒆'𝒍𝒍 𝒔𝒉𝒊𝒆𝒍𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 . 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒊𝒔 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒃𝒐𝒅𝒚.
𝑺𝒉𝒆 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒆𝒅 𝒂 𝒃𝒐𝒍𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒊𝒈𝒓𝒂𝒊𝒏𝒆 𝒉𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒄𝒓𝒂𝒏𝒊𝒖𝒎. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒘𝒉𝒚 𝒔𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒔𝒎𝒐𝒌𝒆𝒔.
"𝑺𝒂𝒎, 𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒆𝒂. 𝑰'𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒖𝒃.", 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒉𝒆𝒂𝒅𝒔 𝒖𝒑𝒔𝒕𝒂𝒊𝒓𝒔.
𝑻𝒉𝒆 𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔𝒂𝒏𝒕 𝒔𝒐𝒏𝒈𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒓𝒊𝒄𝒌𝒆𝒕𝒔 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒍𝒐𝒖𝒅𝒆𝒓 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒑𝒓𝒐𝒈𝒓𝒆𝒔𝒔𝒆𝒔.
YOU ARE READING
𝐼'𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝐴𝑝𝑟𝑖𝑙 × 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝑺𝒊𝒏𝒂𝒕𝒓𝒂
Romance𝑺𝒆𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚 70𝒔 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒓𝒚𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒏𝒐𝒓𝒕𝒉𝒆𝒓𝒏 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒄𝒆, 𝒂 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒐𝒇 𝒂 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒘𝒉𝒐 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒔 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒂𝒎𝒐𝒖𝒔 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝑺𝒊𝒏𝒂𝒕𝒓𝒂.