Chapter 10

75 1 15
                                    

𝑰𝒕'𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒕𝒐 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒊𝒔.
𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒉𝒂𝒔 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒘𝒐𝒓𝒌 .
𝑻𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒇𝒆𝒘 𝒅𝒂𝒚𝒔 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒂 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓.

𝑨𝒕 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒏𝒐𝒐𝒏 , 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒓𝒊𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒗𝒊𝒍𝒍𝒂 𝒊𝒏 𝑺𝒆𝒊𝒏𝒆.
"𝑰 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖. 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈.", 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒕𝒆𝒍𝒍𝒔 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔.

"𝑰 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒐𝒐. " , 𝑺𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔.

"𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒂𝒎 𝑰 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏?", 𝒉𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒔.

"𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒉𝒆𝒓𝒆."

𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒈𝒐𝒐𝒅𝒃𝒚𝒆.

𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒔 , 𝒊𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒆'𝒍𝒍 𝒔𝒆𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏 , 𝒊𝒕'𝒔 𝒊𝒇 𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏.
𝑰𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒆𝒘 𝒇𝒐𝒓 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒐𝒔𝒊𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒔𝒐𝒓𝒕 𝒐𝒇 𝒓𝒆𝒏𝒅𝒆𝒛𝒗𝒐𝒖𝒔.

𝑩𝒖𝒕 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒚. 𝑯𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅, 𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 . 𝑬𝒗𝒆𝒏 𝒊𝒇 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒇𝒆𝒘 𝒅𝒂𝒚𝒔, 𝒔𝒉𝒆 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒍𝒊𝒗𝒆𝒅 𝒂 𝒍𝒊𝒇𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒇𝒆𝒘 𝒅𝒂𝒚𝒔.

𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕.

𝑰𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒐𝒇𝒕𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒂𝒚, 𝒉𝒆𝒍𝒍, 𝒔𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒚 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 . 𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒊𝒏𝒔𝒂𝒏𝒆𝒍𝒚 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅 , 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒅 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 . 𝑺𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕. 𝑩𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒊𝒎𝒑𝒖𝒍𝒔𝒊𝒗𝒊𝒕𝒚 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒐𝒇𝒕𝒆𝒏 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒇 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒅𝒐.

𝑺𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒚 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒄𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕. 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒖𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒑𝒉𝒚𝒔𝒊𝒄𝒂𝒍 𝒂𝒕𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒓𝒆𝒔𝒊𝒔𝒕.
𝑻𝒉𝒆𝒏 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏, 𝒊𝒏𝒗𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝑷𝒂𝒓𝒊𝒔 𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒏𝒆𝒄𝒆𝒔𝒔𝒂𝒆𝒓𝒚 𝒊𝒇 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒉𝒚𝒔𝒊𝒄𝒂𝒍 𝒐𝒓 𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒊𝒕'𝒔 𝒉𝒐𝒘 𝒉𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒔. 𝑶𝒓 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒔𝒉𝒆'𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒌𝒏𝒐𝒘.

𝐼'𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝐴𝑝𝑟𝑖𝑙 × 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝑺𝒊𝒏𝒂𝒕𝒓𝒂Where stories live. Discover now