𝑬𝒗𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒉𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒕𝒆𝒔, 𝒉𝒆 𝒎𝒆𝒆𝒕𝒔 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒅𝒂𝒚.
𝑻𝒐𝒅𝒂𝒚 𝒊𝒔 𝒏𝒐 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕. 𝑯𝒆 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒔 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍'𝒔 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒊𝒄𝒌 𝒉𝒆𝒓 𝒖𝒑."𝑯𝒐𝒘 𝒘𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒂𝒚?", 𝒉𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒔 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓.
"𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒅𝒂𝒚𝒔.", 𝑺𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒓𝒖𝒈𝒔 .
"𝑶𝒌𝒂𝒚, 𝒍𝒆𝒕'𝒔 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒅𝒊𝒏𝒏𝒆𝒓 .'' 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒔𝒖𝒈𝒈𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒐𝒐𝒅 .
"𝑵𝒐 . 𝑰'𝒅 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒆 𝒂𝒕 𝒉𝒐𝒎𝒆" , 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒖𝒓𝒍𝒔 𝒉𝒆𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒓𝒏𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒆𝒂𝒕.
"𝑰𝒇 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕, 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒍𝒆𝒕'𝒔 𝒈𝒐 𝒉𝒐𝒎𝒆. "
𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒔𝒄𝒐𝒐𝒕𝒔 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒖𝒃𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒂𝒄𝒌.
𝑨 𝒄𝒍𝒐𝒖𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒉𝒂𝒔 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒍𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒏𝒐𝒘.
𝑺𝒑𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒊𝒔 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒔 𝒏𝒐𝒘. 𝑩𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅, 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒆, 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒆𝒏 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎. 𝑯𝒆𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕, 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒅𝒆𝒔𝒊𝒓𝒆 𝒊𝒕'𝒔 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎.
𝑺𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒐𝒘 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒉𝒂𝒔 𝒍𝒆𝒕 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒔𝒐 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒘𝒐𝒎𝒆𝒏 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒇𝒆.
𝑺𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒔𝒉𝒆'𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒍𝒆 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌.
𝑯𝒆 𝒊𝒔 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓, 𝒉𝒆 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒔 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒕𝒐𝒐, 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒄𝒂𝒏𝒏𝒐𝒕 𝒔𝒉𝒂𝒌𝒆 𝒐𝒇𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒐𝒔𝒔𝒊𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒚 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒎 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒆𝒍𝒔𝒆.𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝑨𝒗𝒂 , 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝒉𝒂𝒔 𝒌𝒆𝒑𝒕 𝒂 𝒑𝒂𝒓𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒄𝒖𝒓𝒆𝒅 , 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅, 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒈𝒆𝒕 𝒉𝒖𝒓𝒕 , 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏. 𝑾𝒊𝒕𝒉 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒑 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝑨𝒗𝒂 , 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒉𝒆𝒓. 𝑵𝒂𝒕𝒖𝒓𝒂𝒍𝒍𝒚, 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒑𝒔 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒌.
YOU ARE READING
𝐼'𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝐴𝑝𝑟𝑖𝑙 × 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝑺𝒊𝒏𝒂𝒕𝒓𝒂
Romance𝑺𝒆𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚 70𝒔 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒓𝒚𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒏𝒐𝒓𝒕𝒉𝒆𝒓𝒏 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒄𝒆, 𝒂 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒐𝒇 𝒂 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒘𝒉𝒐 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒔 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒂𝒎𝒐𝒖𝒔 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝑺𝒊𝒏𝒂𝒕𝒓𝒂.