𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒅𝒂𝒊𝒍𝒚 𝒄𝒓𝒐𝒔𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅 𝒑𝒖𝒛𝒛𝒍𝒆 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓 𝑰 𝒔𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍'𝒔 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒔 𝒖𝒑.
𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓.
𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒇𝒍𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒂 𝒍𝒊𝒎𝒆 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒔𝒖𝒎𝒎𝒆𝒓 𝒅𝒓𝒆𝒔𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒓𝒊𝒃𝒃𝒐𝒏 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅."𝑶𝒉 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒎𝒆𝒍𝒍𝒔 𝒅𝒆𝒍𝒊𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔", 𝑰 𝒔𝒂𝒚 𝒂𝒔 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒔𝒆𝒕𝒔 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒎𝒆 𝒂 𝒍𝒆𝒎𝒐𝒏-𝒃𝒍𝒖𝒆𝒃𝒆𝒓𝒓𝒚 𝒄𝒂𝒌𝒆.
"𝑴𝒚 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆𝒉𝒆𝒍𝒑 𝑺𝒂𝒎𝒂𝒏𝒕𝒉𝒂 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒊𝒕.""𝑺𝒐, 𝒘𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒄𝒉𝒐𝒊𝒄𝒆𝒔 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚: 𝒍𝒐𝒃𝒔𝒕𝒆𝒓 𝒄𝒂𝒓𝒃𝒐𝒏𝒂𝒓𝒂, 𝒗𝒆𝒂𝒍 𝒄𝒉𝒐𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒖𝒔𝒉𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒔𝒂𝒖𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑺𝒑𝒂𝒈𝒉𝒆𝒕𝒕𝒊 𝒊𝒏 𝒈𝒓𝒂𝒗𝒚. 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 ?"
"𝑺𝒑𝒂𝒈𝒉𝒆𝒕𝒕𝒊 𝒊𝒏 𝑮𝒓𝒂𝒗𝒚 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 . 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖. "𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒔𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒂 𝒐𝒖𝒕𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒐𝒐𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒖𝒓𝒔𝒆𝒓𝒚. 𝑰𝒕 𝒊𝒔𝒏'𝒕 𝒕𝒐𝒐 𝒔𝒖𝒏𝒏𝒚, 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒍𝒐𝒖𝒅𝒚.
𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒐𝒌 𝒔𝒆𝒓𝒗𝒆𝒔.
𝑯𝒆 𝒊𝒔 𝒘𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒔𝒕𝒓𝒊𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒑𝒂𝒏𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝒔𝒉𝒊𝒓𝒕 . 𝑺𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒔𝒎𝒆𝒍𝒍 𝒇𝒓𝒆𝒔𝒉 𝒍𝒂𝒗𝒆𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂𝒄𝒓𝒐𝒔𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒆 𝒂𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔."𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒍𝒂𝒏𝒔 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒕 𝑺𝒆𝒊𝒏𝒆, 𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍?"
" 𝑰 𝒂𝒎 𝒄𝒖𝒓𝒓𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒘𝒐𝒓𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓 𝑫𝒓 𝑴𝒂𝒕𝒉𝒊𝒂𝒔. 𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒕𝒐 𝒋𝒐𝒊𝒏 𝑼𝒏𝒊𝒗𝒆𝒓𝒔𝒊𝒕𝒚 𝒐𝒇 𝑷𝒂𝒓𝒊𝒔-𝑺𝒐𝒓𝒃𝒐𝒓𝒏𝒆 𝒂𝒔 𝒂 𝒓𝒆𝒔𝒆𝒂𝒓𝒄𝒉𝒆𝒓. "
"𝑻𝒐 𝒓𝒆𝒔𝒆𝒂𝒓𝒄𝒉 𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕?"
𝑨𝒑𝒓𝒊𝒍 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒔𝒆𝒔 𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝑱𝒆𝒓𝒔𝒆𝒚 𝒂𝒄𝒄𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒐𝒗𝒆𝒓𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 .
"𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆𝒏'𝒕 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒆𝒅 𝒚𝒆𝒕."
"𝑰'𝒍𝒍 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒉𝒂𝒕, 𝑰 𝒂𝒎 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝑷𝒂𝒓𝒊𝒔 𝒕𝒐𝒎𝒐𝒓𝒓𝒐𝒘, 𝒏𝒐 𝒄𝒐𝒏𝒄𝒆𝒓𝒕, 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒐 𝒗𝒊𝒔𝒊𝒕, 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘, 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒉𝒂𝒎𝒅𝒔 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒏𝒐𝒘.
𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆."
YOU ARE READING
𝐼'𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝐴𝑝𝑟𝑖𝑙 × 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝑺𝒊𝒏𝒂𝒕𝒓𝒂
Romance𝑺𝒆𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚 70𝒔 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒓𝒚𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒏𝒐𝒓𝒕𝒉𝒆𝒓𝒏 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒄𝒆, 𝒂 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒐𝒇 𝒂 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒘𝒉𝒐 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒔 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒂𝒎𝒐𝒖𝒔 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒌 𝑺𝒊𝒏𝒂𝒕𝒓𝒂.