Thirteen

139 20 6
                                    

Seungmin kantinde oturan Chan, Jisung ve Felix'in yanına gitmeden önce kantinden bir şeyler aldı.

Çocukların oturduğu masaya geldiğinde elindekileri masaya bıraktı.

"Bu senin en sevdiğin İce Americano." diyerek Jisung'un önüne içeceği itti.

"Bu da senin en sevdiğin Latte." diyerek bu sefer diğer içeceği Felix'in önüne itti.

"Ve de hyungun en sevdiği Filtre Kahve." diyerek onu da Chan'ın önüne itti.

Kendi elinde kalan çilekli sütünü yudumladı ve gülümsedi. Diğerleri oldukça şaşırmışlardı. Seungmin onlarla hiç kantinde kendi isteği ile oturmamıştı.

Daha şaşırdıkları şey ise sevdikleri şeyleri bilmesiydi.

''Nasıl biliyorsun hepimizin ne sevdiğini?"

Seungmin, Jisung'un şaşkınlığına gülmüş ve konuşmaya başlamıştı.

"Üzgünüm bugüne kadar size doğru düzgün davranmadım. Ama artık sizinle yakınlaşma istiyorum, başımdan geçenleri öğrenirseniz bana böyle davranmam konusunda hak vereceğinizi düşündüm."

"Ben ne diyeceğimi bilemiyorum, anlatmasan bile seninle arkadaş oluruz Seung. Biz senin iyi biri olduğunu biliyoruz. Sen ne kadar bizim sevdiğimiz şeyleri biliyorsan biz de aileni ve seni tanıyoruz."

Chan en büyükleri olarak diğerleri adına da konuşmuştu.

"Biliyorum Chan Hyung, ne de olsa babalarımız yakın illa benim hakkımda bilginiz vardır ama başımdan geçenleri anlatmak beni rahatlatır diye ümit ediyorum."

"Peki seni dinleyeceğiz de mi çocuklar?"

Diğer ikili usulca başlarını sallamışlardı. Hâlâ Seungmin'in onların sevdiği içecekleri bilmelerine takılmışlardı.

"Her gün sizinle yemek yemem için benim oturduğum masaya geldiğiniz ve her gün aynı içeceği aldığınız için ne sevdiğinizi bilmem normal çocuklar. Buna şaşırmayı bırakın artık."

Seungmin şaka ile karışık söylemişti bu sözleri. Diğer ikili de sonunda aydınlanmış ve sadece Seungmin'in anlatacağı şeye odaklanmışlardı.

Seungmin 20 dakika boyunca başından geçenleri anlatmıştı. Sonunda dayanamayıp ağlamıştı.

Diğerleri ise olaydan fazlaca etkilenmişlerdi. Felix ve Jisung sessizleşirken Chan kalkmış ve Seungmin'e sarılmıştı.

"Kucaklaşma her şeye iyi gelir."

Gerçekten de dediği gibi kucaklaşma Seungmin'e iyi gelmişti...

Silent CryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin