Aradan birkaç ay geçmişti. Seungmin insanlarla daha iyi iletişim kurabiliyordu.
Felix, Jisung ve Chan ile oldukça yakınlaşmasının yanı sıra Changbin ve Minho ile de yakınlaşmıştı çünkü ikili Felix ve Jisung ile sevgili olmuştu.
Changbin ve Felix uzun süredir birbirlerini tanıyorlardı ancak şu an açılma cesaretini bulabilmişlerdi.
Jisung ve Minho ise onlara tezat yeni tanışmış ve bir anda ikisi de birbirlerinden etkilenip açılmışlardı.
Chan ise alt sınıflarından Jeongin ile sevgili olduğunu herkese söylemişti. Jeongin biraz çekingendi ilk başta onlarla takılırken, şimdi ise herkesle aşırı yakındı.
Bu sırada Hyunjin ile Seungmin de yakınlaşmıştı tabi.
Seungmin ona da arkadaşca yakın olduğunu düşünse de kalbi pek öyle demiyordu.
Seungmin'den
Hyunjin'in dans gösterisi bugündü ve hazırlanıp herkesle onu desteklemeye gidecektik.
Minho Hyung dün performans sergilediği için bugün o da bizimle izleyenler arasında olacaktı.
"Seungmin Chan seni bekliyor."
Hayatımda değişen bir şey daha...
Chan Hyung bizim eve çok yakında oturduğu için onunla sürekli okula ve toplu buluşmalara birlikte gidiyoruz."Tamam çıktım!"
Chan Hyung ile okula giderken laflamış ve laf arasında biraz Hyunjin'den hoşlanmaya başladığımı söylemiştim.
Sadece biraz...
7si yerlerini almış Hyunjin'in çıkmasını bekliyorlardı.
Sonunda Hyunjin çıkmıştı. Hem de ne çıkmıştı...
Seungmin oldukça etkilenirken herkesin de dibi düşmüştü...Performansını bitirip çocukların yanına geldiğinde oldukça yorulmuş ve terlemişti. Seungmin hemen ceketini çıkarım Hyunjin'in üstüne attı.
Kaslarından gözünü alamıyordu çünkü...
Sonrasında elinde tuttuğu şişeyi de Hyunjin'e verdi.
"Çok iyiydin!"
Seungmin bunu dedikten sonra Hyunjin ona gülümserken diğerleri de Hyunjin'i tebrik etmişti ama Hyunjin gözlerini Seungmin'den ayıramıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent Cry
FanfictionHwjxn Bu kadar umursamaz olmana gerek yok. Gülümsüyorum ve seni duyuyorum (02.00) Başlangıç: 05.07.2022 Bitiş: 08.07.2022