☁6☁

99 5 2
                                    

YoonGi - Lee_Min_Young00
HoSeok - Nikoow















YoonGi

Hagytam, hogy eldőltve engem fölém kerekedjen. Kérdésére válaszolnom sem kellett, folytatta előző tevékenységét, engem az őrületbe kergetve ezzel. Testem egyre jobban felforrósodott érintése alatt, miközben hangosan sóhajtoztam. Az én kezeim sem tétlenkedtek, ingjétől kezdtem megszabadítani, és próbáltam a lehető legtöbbször hozzáérni bársonyos bőréhez.

HoSeok

Megpaskoltam combját, és értve a célzást derekam köré fonta. Így tökéletesen éreztük a másikat, amit ki is használtam. Párzó mozdulatokat tettem, jóleső nyögéseket kicsalva mindkettőnkből.
Egy ideig ez ment, majd fordítottam a felálláson, így az ölembe került. Közben valahogy lefejtette rólam az inget, és én is ezt tettem. Kicsit élvezkedtem a látványban, de ő más fajta élvezetekre vágyott. Meglazítottam övét, hogy be tudjak nyúlni a nadrágja alá, de nem vettem le. Még csak nem is férfiasságához nyúltam, hanem azt a csodás fenekét kezdtem kedvem szerint nyomkorászni. A hangokból ítélve viszont neki is épp annyira tetszett, mint nekem.

YoonGi

Elkezdte mozgatni a csípőjét, amire mindketten elégedetten felnyögtünk. Kis idő múlva már az én tagom és HoSeoké is eléggé állt. Ölében ülve csak mégjobban éreztem merev tagját. Mikor övemmel babrált, már azt hittem rá fog térni a lényegre, de... De hát ő ezt máshogy gondolta, így fenekemre vezette a kezét, majd azt azt kezdte el markolászni. De ő még ezt is tökéletesen csinálta, így ismét sóhajokkal halmoztam el, hogy tudja milyen jól csinálja. Mikor véletlenül belemozdult, egy jó hangosat nyögtem, arcom bele temetve Hoseok vállgödrébe. Egy gyors ötlet miatt nyakára hajoltam, és ugyanolyan gyengéd, mégis érezhető csókokkal kezdtem elhalmozni a felületet, mint nem rég még ő tette.

HoSeok

Ahogy nyakam kényeztette csodás ajkaival, valami fantasztikus volt. Hátra döntöttem fejem, hogy jobban hozzám férhessen. Kezemmel közbe nem hagytam abba a tevékenykedést, sőt! Alsójába is benyúltam, immár csupasz részén élvezkedve.
Mikor már nem igazán tűrtem a tétlenkedést, eltoltam magamtól azzal a céllal, hogy ideje vetkőzni, de ijedt tekintete megállított.
-Ne ijedj meg, nem azért toltalak el, mert nem jó. Csak haladjunk, mert a vadállat kitörésre kész. - poénkodtam kicsit.

YoonGi

Elég nehéz volt úgy kényeztetni, hogy majdnem minden másodpercben bele nyögtem a nyakába munkájától, de valahogy megoldottam. Eddig is ilyen jó kéz ügyességgel rendelkezett, vagy gyakorolt?
Mikor elhúzódott kis híján a víz is levert... Nem élvezi? Valamit rosszul csinálok? Ez járt a fejemben mindaddig, míg meg nem szólalt.
Szavai hatására megnyugodtam.
- Akkor... Csapjunk bele a lecsóba. - kacsintottam, és egy szenvedélyes csókban részesítettem.

HoSeok

Természetesen viszonoztam kezdeményezését. Tetszett, hogy ennyire felbátorodott, és már nem szégyenlősködött előttem.
A csók közben - rendesen megszenvedve - lefejtettem róla a maradék ruhát, így már teljesen meztelenül ült az ölembe. Még szerencse, hogy sötétítettek az üvegek, mert ezt a csodát mást nem làthatja.. és akkor esett le... Szemből bárki beláthat!
Azonnal megemeltem, és nehézkesen, de átraktam a hátsó ülésre.
-Előről belátni, gondolom te se szeretnél lebukni. És kényelmesebben el is férünk itt. -  másztam fölé, nyakát  célba véve.
Most egyáltalán nem finomkodtam, mint az első alkalommal. Meg-megszívtam bőrét, vagy épp harapásokkal tarkítottam. Hadd lássák az emberek, hogy ő már tartozik valakihez, aki nem más, mint én.

Felhők felett sok - sok méterrelTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang