~egy pillantás~

107 11 0
                                    

Aznap esett.
A távirat a bátyja haláláról épp két esztendővel korábban érkezett. Az apja belehalt a bánatba, Jungkook pedig megfogadta, hogy bosszút áll a haláláért, így, mikor a kezében szorította a frissen érkezett levelét, amiben felfogadták a királyi család egyik tagjának testőreként, boldogan rohant volna elújságolni azt Taehyunghoz, csakhogy az anyja könnyáztatta arcával találta szembe magát az ajtóban.

A házuk szegényes volt, hiába dolgozott az özvegyasszony éjt nappallá téve, nélkülöztek.
- Ne menj közéjük! - kérlelte a fiát...
- Muszáj, így meglesz mindened.
- Csak a fiam nem. Az egyiket már elveszítettem... a másikat nem hagyom - száguldott az apró lábain a dühösen pakolni kezdő Jungkook után és ütni kezdi a fia széles hátát...
- Nem engedem! - ordítja a zokogástól elfúló hangon, de tudja jól, nem tehet semmit.
Végül a gyermeke, aki jó két fejjel túlnőtte rég, átölelte, leszorítva az őt ütlegelő, vékony karokat... az asszony pedig lassan, nyugodtabbá vált.
- Minden rendben lesz, megígérem - Jungkook tudta, hogy az ígérete mit sem ér és azt is, hogy az anyja tisztában van ezzel.
- Mennem kell... ma éjjel őrváltásnál ott kell lennem, de holnap éjjel, legyél a falnál, ott találkozunk.
Még egyszer megölelte a reszkető asszonyt és vissza sem nézve elindult.

Az útja a lázadók romos hadiszállásnak csúfolt épülete felé vezetett. Tudta, hogy kockáztatja a jóhírét azzal, hogy odamegy, de nem tudott ellenállni.
Taehyung, a legjobb barátja, az ajtóban ült, a lemenő napot lesve, mint egy nagy gyerek. Már könnyeztek a szemei, de nem hagyta abba... a bolond.
Hihetetlen, hogy ő a vezetője a lázadóknak. Jungkook mosolyogva telepedett le mellé, mire az idősebb egy széles vigyorra húzta ajkait. Jubgkook sokszor viccelt vele, hogy az egész ökle beleférne a szájába, amikor ezt csinálja...
- Elmész, igaz?
-  Itt a nagy lehetőségem... megteszek mindent, hogy bosszút álljak.
- Rendben. Majd jelentkezz... időnként Jimin be tud menni, ő szállítja a leveleket, ha bármi mondandód van, vele tudsz majd üzenni, mindig a hét második napján megy.
- Rendben. Mennem kell, őrség váltás előtt be kell mennem.
Megölelte.
Nem volt szokásuk ölelkezni, de ahogy Jungkook anyja, úgy Taehyung is tudta, hogy a fiú talán nem tér vissza élve.
Taehyung ezután nem az eget kémlelte, hanem sóhajtva nézte a távolodó fiatal alakját.

Jungkook határozott léptekkel haladt a palota felé, ahol az őröknek átadta a levelét, így az egyik kapuőr felkísérte őt a kapitányhoz.
SeokJin sokkal inkább nézett ki hercegnek, mintsem katonának, de Jungkook inkább megtartotta magának a véleményét. A férfi megmutatta neki a szálláshelyét.
- Az őrök és a testőrök külön szárnyban laknak. Nem tudom, hogy miként kerültél rögtön közénk, de örülök neked - mondta meglepően barátságosan.
- Kedves, köszönöm uram. - vágta magát vigyázba Jungkook
- A hivatalos dolgokat tartogasd ajtón kívülre, itt a szálláson mind barátok vagyunk, hiszen mi leszünk a második családja mindenkinek, aki ide kerül.
Nekem ugyan nem... gondolta Jungkook, de azért rábólintott és megköszönte.
SeokJin meghagyta, hogy öltse magára az egyenruhát, majd odakint megvárta. Jungkook határozottan kellemetlennek érezte a csinos megjelenést, a bőrkötéses kis könyvét az apróra faragott ceruzával az inge alá rejtette... nagyon nem tetszett neki a ruha... de, ha ez kell... bármit megtett volna.

SeokJint követve az emeletre masírozott.
- A herceg kedves ember, az én feladatom az ő védelme... te pedig... neked más lesz a feladatod... - egy furcsa, szomorkás mosolyra húzta a száját, amit Jungkook nem tudott hova tenni.
A második emeleti folyosóra értek, a kastély falai világosak voltak, a terek pedig tágasak, mégis nyomasztotta valamiért a fiatal testőrt. Beléptek egy terembe, fényűzőnek és gazdagnak hatott, a terem egyik végében árválkodott egy trónszék, amin aranyozott virág motívumok díszelegtek, kacskaringós cirádákkal, a hatalmas üvegajtókat, súlyos, bordó függönyök takarták, kivéve egyet, ami  kivezetett egy teraszra.
Jungkook megszaporázta a lépteit, hogy utolérje SeokJint, akit láthatóan már nem lepett meg semmi.
Odakint a holdvilágnál egy férfi ült, egy könyvvel és egyik kezében legyezővel. Elsőre a testőrnek úgy tűnt, talán a meleg ellen használja, de aztán hirtelen mozdulattal orrba vágta magát, amin majdnem elnevette magát, ám ekkor SeokJin megköszörülte a torkát és Jungkookot magával húzva, mélyen meghajolt...

Broken Prince /YoonKook [✔️]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant