Koen pov
Vandaag mag ik naar de middelbare toe zeg ik tegen me zelf.Ik bedenk wat ik allemaal mee moet nemen. Wat vind ik van de leraren? En van het steeds wisselen van lokaal en docent? En wat vind ik van de kinderen en dat ik 30 min moet fietsen? bedenk ik me tijdens het aankleden en ontbijten. Ik wil gaan maar mijn moeder wil me nog uitzwaaien. Ik spring op de fiets en ga naar school.Ik kom bij de stoplichten aan en zie een jongen staan van mijn leeftijd hij weet niet hoe hij nu moet. Ik ga naar hem toe en zeg :" hey, Waar moet je heen? Ik heet trouwens Koen." Yo,ik ben Milo.Weet jij de weg naar het Nieuwlandscollege?" Zegt hij. "Ja, daar zit ik ook op school. In welke klas zit jij?" Zeg ik tegen Milo. "Ik zit in B2 jij?" "Ik ook, wat zijn je hobby's?" zeg ik. "Ik voetbal graag en vind FIFA ook leuk en tennis 4x per week " zegt Milo. "Dat zijn ook mijn hobby's behalve tennis dan. " "Fijn dat je me heb geholpen met de route.Ik vond het gezellig." Zegt Milo als we bij school aan komen. "Geen probleem ik vond het ook gezellig, weet jij waar we heen moeten welk lokaal?" "Nee " antwoord Milo. " We kunnen het aan die docent vragen die daar staat." zeg ik "Wat kunnen jullie aan mij vragen?" zegt de docent. "Naar welk lokaal we moeten" Zeggen we tegelijk. "In welke klas zitten jullie?" "In B2" zeg ik. " Dan moeten jullie naar A112, Ik ben trouwens Mevrouw Vis van Engels en Frans. "Bedankt voor u hulp mevrouw Vis ." Zeggen we tegelijk. "Hier zou het moeten zijn." zeg ik. "Hoi, Wie zijn jullie? Ik ben Meneer Boter, jullie mentor voor dit jaar. "Ik ben Koen" Zeg ik. "Welke Koen we hebben er 2 ben je Koen van Heest of Koen Zaal?" "Ik ben Koen van Heest" "Ik ben Milo" "Oké welkom jongens jullie kunnen bij Matthy en Raoul zitten." " Is goed waar zitten ze?" "Achterin bij het raam" "Oké" zegt Milo." Ewa, wie zijn Jullie" Zegt degene met bruin haar van de twee. "Ik ben Milo" "Ik ben Koen, Wie zijn jullie" "Ik ben Matthy." Zegt de jongen met blonde haren. "Ik ben Raoul" zegt degene met bruin haar. "Wat zijn jullie hobby's" vraag ik. "ik voetbal 4x per week en speel vaak FIFA." zegt Raoul "Ik ook alleen ik voetbal 3x per week" Zegt Matthy. "Ik voetbal ook maar dan 1x per week en wedstrijden en tennis 4x per week." Zegt Milo. "Ik precies het zelfde als Raoul." "En in welke dorp wonen jullie?" vraagt Milo "Ik woon in Hillen" wil ik zeggen op het moment dat er een klein beetje dikkig jongetje zegt: " Ik ben Robbie en moest heer zitten van meneer Boter, Wie zijn jullie?"We stellen ons zelf weer voor tot iedereen van de klas er is en we gaan beginnen. We hebben wat voorstel spellen gedaan om elkaar beter te leren kennen. We zitten nu te lunchen en gaan zo een speurtocht door Alkmaar doen. Dat gaat nog wat worden want alleen Robbie woont in Alkmaar maar die woont er pas 1 week want hij is net verhuisd. Je kan wel horen dat hij Brabants is.Ik vind Robbie,Milo,Matthy en Raoul denk ik wel aardige gozers. Op dat moment wordt ik uit mijn gedachten gehaald door dat Milo die naast mij zit me aantikt en zegt": Zoo zij is knap." Ik zeg:Ze is niet lelijk nee maar dat blonde meisje die er naast zit vind ik wel knapper.Milo zegt terug :"Nee joh die met het bruine haar is veel knapper. Kom we gaan naar ze toe. Robbie zegt met volle mond:"Gaan jullie nu gelijk al chicky's fixen? ouwe fixberen." Milo en ik trekken ons er niks van aan en lopen naar de meiden toe. De blonde zeg:"Hoii, ik ben Juultje. Hoe heten jullie?"Ik zeg:"Hey hallo, Ik ben Koen en die lange naast mij is Milo." Het meisje met het bruine haar zegt:" Heyy, Ik ben Charlotte, in welke klas zitten jullie?". Milo zegt:"Wij zitten in B2, in welke klas zitten jullie?" Charlotte antwoord met: "Wij zitten ook in B2." Op dat moment gaat de bel en moeten we naar B011 om de speurtocht instructies op te halen.
Ik vind dit best een beetje spannend om te posten want dit is me eerst verhaal ooit dus weet niet hoe goed dit is maar ik ga nu alvast aan hoofdstuk 2 beginnen. Hopelijk vonden jullie het leuk, En als je nog leuke ideeën of tips hebt laat het weten.
JE LEEST
Later komt dan wel
RandomDit verhaal gaat over de bankzitters, die op jonge leeftijd voor hun broertjes/ zusjes moeten zorgen. Zelf snap ik t boek ook nie meer dus ga maar gwn lezen en t snappen. BEN GESTOPT DUS EINDE IS RAAR