de oogmeting

26 0 5
                                    

Pov Eline

ik ben een beetje nerveus want vandaag is mijn oogmeting. Ik moet eerst naar school en daarna moet ik met de vriendin van mijn broer Jamie naar de oogarts. Ik krijg waarschijnlijk een bril maar als ik het goed doe bij de meting, mag ik met Jamie, Lieke, Koen en mijn nichtjes (het zijn niet mijn echte nichtjes maar omdat mijn ouders er niet meer zijn wel een beetje) iets leuks doen. Ik weet nog niet wat het is maar het wordt vast leuk. En Lieke en Robbie brengen ons vandaag naar school.

Pov Lieke

Ik ben best nerveus voor vandaag want ik moet zo Eline naar school brengen en na school heeft ze haar oogmeting. Het is bijna zeker dat ze een bril moet, maar na de meting ga ik gezellig met Jamie, Koen en de meiden naar de bioscoop. Ik heb er heel veel zin in maar Koen denk ik niet en de jongens gaan met Robbie Raoul, Matthy en Milo naar huis en daar een leukere film voor hen kijken. Ze gaan Oppenheimer kijken en ik en de meiden gaan naar Barbie.

Pov jamie

Ik ben klaar met school en ga naar de school van Eline om haar oogmeting te doen. We moeten eventjes fietsen naar de stad want daar is het ziekenhuis. Als we in het ziekenhuis aankomen zie ik dat we naar afdeling 011 moeten (oogheelkunde). Na 5 minuten wachten wordt Eline gehaald door de dokter. En moet ze op de grote blauwe stoel gaan zitten.

Pov Eline

Ik moest op een blauwe stoel zitten en allemaal letters oplezen. Sommige waren wel lastig te zien maar t ging denk ik wel goed. "Nou Eline je hebt echt een bril nodig want je hebt -2 en -2,45. Dus dan kun je zo een bril uitzoeken bij de opticien. We hebben uiteindelijk een paarse bril gekozen.(heb ik in t echt ook gehad.) Na dat we de bril hebben uitgekozen zijn we naar de Bios gegaan.Ik ben net bij de Barbie film geweest, ik vond hem heel leuk en de andere meiden ook alleen koen vond het volgens mij niet zo leuk met zijn blikje monster energie, we gaan nu nog wat maccie eten en daarna naar huis.

Pov Tijmen

We zijn klaar met school en ik zie de jongens staan die zeggen dat ze me ophalen omdat Jamie en de andere meiden samen met mijn zusje Eline naar haar oogmeting gaan en daarna naar de film. Maar ze zeggen dat wij ook film gaan kijken. De film die ze gekozen hebben ziet er heel bijzonder uit het gaat over de uitvinding van de atoombom. (ik weet dat Tijmen 4 is maarja de film is gewoon leuk volgens de real Tijmen) De film ziet er heel leuk uit omdat ik een klokhuis kind ben. (de real tijmen is ook een klokhuis kind.) Ik vond het niet zo aardig dat meneer Oppenheimer zijn docent probeerde te vergiftigen met cyanide in zijn appel en ik vond Meneer Strauss ook niet heel aardig. Na de film gingen we McDonald's bestellen, ik had een kip 9 en een chili chicken en patat gedeeld met Robbie. De avond was ook nog best wel leuk en daarna moest ik slapen omdat ik morgen weer naar school moet.

Sorry voor t lange wachten maar ja veel gebeurd in mijn leven. De hoofdstukken komen er wat wanders uit te zien omdat  Tijmen   mij helpt. dus ja lees ook ff zijn boeken als je lief bent. Trwns tijm jij moet ook weer eens uploaden .



Later komt dan welWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu