TAJUK : TATTOO
PENULIS ASAL : NAZIRA RAFFIE
CHAPTER 7

besar mata sa tgk Dick..sa tulak arm dia yg peluk sa. Sa duduk menghadap dia.

“What did u just say?” sa bilang. Dick pun muka terkejut ni. Trus dia dudk berhadapan sama sa. Dia pegang dua2 tangan sa. Dengan mata dia..

“I know we just started but my heart want u more than a couple. I dont want to lose u..my heart realy want u to be my wife until the end..can u give me..”

“I do..” sa trus potong kata2 Dick. Aww Dick! I miss u..I miss this moment ur propose me..realy..I miss u...

Dick terdiam..mata dia berair sdh..dia kiss tangan sa. Lepas tu dia bangun. Dia turun dari katil. Sa tgk ja dia..dia jalan p almari lepas tu dia ambil sesuatu dri beg dia..a box.. dia jalan perlahan menuju ke arah sa..

“Syg..” Dick hulur tangan. Sa sambut tangan Dick kemudian Dick tarik sa. Dia bawa sa keluar san porch ..wahh cantiknya tu pemandangan gunung..ngam2 lagi bilik kami berhadapan tu gunung yg hijau..sa tutup mata cuba menghirup udara segar yg sejuk..

Dick melutut.. dia tgk sa..sa tgk dia..mata kami bertentangan...lepas tu dia kasih tgk sa tu box merah! OH MY GUCCI!!! propose ring!!!! Dick kasih keluar tu White gold diamond ring.

“Will u be mine..be my wife..be a mother for my kids..be my sweetheart for the rest of my life...” aww...kamu dpt imagine ka ni part romantic???dpt kah??? my gucci!!!! finaly I meet my men!!!!

“I do..” menitis air mata sa...Dick sarung tu cincin d jari sa! Wah! Fit to me! Dick bangun trus kiss sa. He kiss me passinate then he lifted my body..we get in to bed.. and we make it...awww....... he take my crown....and he will be the last...

* * * * * *

terkejut drg tgk sa sma Dick ah..apa lagi c Fifie mcm mo trkeluar tu biji mata dia..napa ko mandak? Terkejut! Tuikk! Ko ngat sa nda tau ka ko mo ambil kesempatan klu sa teda..shit! Mmg ada c Carry kasih tau sa juga yg c Fifie ni balik2 mo berkepit sama Dick..tapi Dick nda layan..Naib Dick drive alone.. dia sewa van utk staff2 dia... bila Clara kasih tau sa yg c Fifie mengada mo kasih teman c Dick,trus sa call Dick..tapi Dick ckp dia tidak akan benarkan sepa2 duduk d sebelah dia melainkan sa..even his sister Lisa! Haha! Baru kamu tau..

“Bila kkak smpai?” Carry hug me. Mmg manja ni budak sama sa.

“Tadi pagi..siok kamu tidur sana walai?”

“Siok ba..ramai2 kami. Nda sangka kkak datang bah!” bilang lagi staff Dick yg lain. Hari tu lepas breakfast,kami terus pigi poring. Mmg sdh dalam plan list drg mau p sana. Sa ikut ja..

“Bah kamu semua jgn smpai lemas ok. Sa sama misis d pondok sana..” Bilang Dick. Mmg dia bahasakan diri sa sama pekerja dia misis. Hihihi...

Dick tarik tangan sa. Sa cuma pakai short pant paras paha sama singlet pink. Nmpklah body sa yg montoks dan gebu tu. Dick suruh sa tutup pakai tuala..haha! Seksi dia bilang..nda dia suka paha sa kena tinguk2.. kami cari cube yg kosong. Dick masuk..dia pasang tu pipe..cold and hot..sa duduk ja d tepi..kaki sa dalam cube..Dick menyandar depan sa..sa picit2 bahu c Dick..kesian..penat dia bilang driving..

“Hai Dick..” kami angkat muka. Skali tgk c Flora..Dick jeling dia.

“Hai Quenn..” Bilang Flora. Sa senyum.

“Hi Flo..”

“Wah..u to together sdh?” bilang Flora. Nda d jemput trus dia duduk sebelah sa. Dick trus pigi tepi sa. Flora sebelah kanan,Dick sebelah kiri.

“Ya. We getting married soon.” bilang Dick. Sa tgk muka Flora. Mcm dia sedih ni.

“Congrats..” dia shake hand sa. tapi face dia betul2 sad...

TATTOO Where stories live. Discover now